کد خبر : 1740301 | 09 اسفند 1399 ساعت 21:00 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: لوکاکو مثل بازیکن فوتبال آمریکایی است

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، تمجید ویژه ای از روملو لوکاکو انجام داد.

کونته: لوکاکو مثل بازیکن فوتبال آمریکایی است

به گزارش "ورزش سه"، ستاره سابق تیم‌های منچستریونایتد و چلسی از زمان انتقال به اینتر خود را در قامت یکی از کامل ترین مهاجمان دنیا به اثبات رسانده است. روملو لوکاکو از وضعیت فیزیکی خاص و فوق العاده ای برخوردار است و همچنین هوش و ذکاوت زیاد باعث شده که او در مسابقات متوالی برای اینتر موفق به گلزنی شود.

 

لوکاکو با به ثمر رساندن 40 گل در 58 بازی لیگ، یکی از ترسناک ترین مهاجمان سری آ به حساب می آید و در همین ارتباط مربی او تمجید ویژه ای از این ستاره بلژیکی انجام داده است.

 

 

1552034

 

 

آنتونیو کونته در این باره به کوریره دلاسرا گفت: " خیلی ساده است که بگویم وقتی او فضای باز در اختیار دارد بسیار خوب عمل می کند. کاش اجازه دهند که او به راحتی وارد محوطه جریمه شود. فکر نمی کنم که حضور لوکاکو یا لائوتارو مارتینز درون محوطه جریمه اتفاق خوبی برای مدافعان باشد. لوکاکو یک بازیکن غیر عادی است. او یک مهاجم نوک هدف محسوب می شود و فکر می‌کنم که مانند یک فوتبالیست آمریکایی است."

 

گفتنی است لوکاکو در ادامه روند خیره کننده خود با گلزنی در مسابقه اینتر برابر میلان به اولین بازیکن در 71 سال گذشته تبدیل شد که موفق شده در چهار دربی متوالی موفق به گلزنی شود. لوکاکو همچنین اوایل این ماه سیصدمین گل دوران حرفه ای خود را به ثمر رساند که 57 گل را نراتروری زده است.

دیدگاه‌ها