کد خبر : 1740936 | 12 اسفند 1399 ساعت 12:32 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

مارک هیوز:

کاش کاوانی 5 سال زودتر به اولدترافورد آمده بود

ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه ای منچستریونایتد، در تابستان گذشته در حالی به شیاطین سرخ پیوست که به نظر می رسید در پایان حرفه خود باشد، اما او موفق شده در این فصل به خوبی در ترکیب این تیم بدرخشد.

کاش کاوانی 5 سال زودتر به اولدترافورد آمده بود

به گزارش "ورزش سه"، "منچستریونایتد خیلی دیر ادینسون کاوانی را به خدمت گرفت"؛ این عقیده مارک هیوز، مهاجم سابق شیاطین سرخ، است.

هیوز معتقد است که کاوانی با وجود اینکه پا به آخرین سال های فوتبالش گذاشته، همچنان مهاجمی زهردار است که به کار هر تیمی می آید.

 

کاوانی تابستان گذشته و به عنوان بازیکن آزاد از PSG به منچستریونایتد آمد و با درخشش در تیم اوله گنار سولسشر همگان را تحت تاثیر قرار داد.

 

1577956

 

اما کاوانی در 34 سالگی به پایان دوران حرفه‌ای‌اش نزدیک شده و با وجودی که هیوز می گوید او هنوز هم می تواند خیلی چیزها به یونایتد اضافه کند، اما افسوس می خورد که چرا شیاطین سرخ پنج سال زودتر او را به اولدترافورد نبردند.

 

هیوز گفت: "یونایتد در انتهای زمین و محوطه جریمه حریف بازیکنان خوب و توانایی دارد. مارکوس راشفورد و میسون گرین وود بازیکنان باکیفیتی هستند که رویشان خیلی حساب می شود، اما شاید آنها پنج سال پیش به کاوانی نیاز داشتند، وقتی که او در اوج دوران شکوه خود بود.

آنها احتمالا در زمان اشتباهی با او قرارداد بستند، اما او همچنان هم مهاجمی چشمگیر و استثنایی است.

وقتی بازی کردن او را در این تیم می بینم فکر می کنم که او به آنها تمرکز بیشتری داده و آنها این اعتماد به نفس را دارند که توپ را در اختیار او بگذارند و همه چیز حول او رخ می دهد."

 

راشفورد، گرین وود و انتونی مارسیال دیگر مهاجمان اوله گنار سولسشر هستند، اما هیوز مایل است که منچستریونایتد مهاجم دیگری با خصوصیات کاوانی را به ترکیب اضافه کند.

 

1577955

 

هیوز افزود: "بازیکنانی که نام بردم و همینطور مارسیال، ترجیح می دهند که در هر پست دیگری به جز مهاجم وسط بازی کنند.

مارسیال و راشفورد دوست دارند که در سمت چپ بازی کنند، گرین وود ترجیح می دهد که در سمت راست بازی کند و با وجودی که همه آنها در پست مهاجم وسط هم به کار گرفته شده اند، حس می کنی که هیچکدام‌شان نمی خواهند آنجا باشند. آنها به کسی مانند کاوانی نیاز دارند تا توانایی بازی کردن در وسط را داشته باشد و به آنها تمرکز بدهد.

هری کین و ارلینگ هالند دقیقا همان نوع بازیکنی هستند که یونایتد نیاز دارد به خدمت بگیرد. اینکه یونایتد چقدر در مارکت قدرت داشته باشد که به دنبال جذب چنین بازیکنانی برود را کسی نمی داند، چرا که باشگاه های بسیاری هستند که آنها را می خواهند."

دیدگاه‌ها