کد خبر : 1741680 | 16 اسفند 1399 ساعت 11:21 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

سیمونه اینزاگی:

در بهترین زمان به یوونتوس خوردیم

سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو مدعی شد تیمش مقابل یوونتوس فرصتی برای اشتباه کردن ندارد.

در بهترین زمان به یوونتوس خوردیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در هفته های اخیر نه در سری آ و نه در لیگ قهرمانان نتایج چندان خوبی نگرفته و حالا آنها باید در دیداری حساس به مصاف یوونتوس بروند. سیمونه اینزاگی، سرمربی جوان و ایتالیایی لاتزیو در نشست خبری پیش از این مسابقه به شاگردن خود هشدار داد فرصت هیچ اشتباهی در این دیدار نخواهند داشت.

 

سیمونه اینزاگی گفت: "بازی مقابل یوونتوس در تورین در جدول تعیین کننده و مسابقه بسیار مهمی خواهد بود. حالا و پس از شکست غیرمنتظره برابر بولونیا باید به مصاف این تیم برویم و می دانیم که مجبور به ارائه عملکرد درخشانی برابر یوونتوس هستیم، ما در مقطع مناسبی به این تیم خوردیم.

 

1539490

 

ما گزینه های زیادی را تغییرات تاکتیکی امتحان کرده ایم. در غیبت های رادو، لوئیز فیلیپه و مانوئل لاتزاری مشکلات زیادی و قابل لمسی داریم. قبل از دیدار مقابل یوونتوس یک جلسه تمرینی سبک خواهیم داشت و من هنوز فرصت برای تصمیم گیری دارم. ما آنها را می شناسیم و ما در مسابقات حساس زیادی مقابل یوونتوس بازی کرده ایم. ازیکنان حریف روی آنچه در زمین اتفاق می افتد متمرکز می شوند. جزئیات مانند همیشه تعیین کننده خواهد بود، می دانیم که نباید اشتباه کنیم و اگر این اتفاق رخ دهد عواقبش بسیار دشوار خواهد بود.

 

ما می دانستیم که پنج تا شش تیم در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان حضور خواهند داشت. ما یک دوره خوب را پشت سر گذاشتیم و در ادامه مقابل در زمین خود مغلوب شدیم. فکر می کنم تعطیلی روز سه شنبه به ما اجازه داد تا اشتباهات خود برابر بایرن و بولونیا را تجزیه و تحلیل کنیم."

دیدگاه‌ها