کد خبر : 1741890 | 16 اسفند 1399 ساعت 20:36 | 43.9K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره رئال مادرید در حین مصدومیت هم مصدوم شد!

ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید دچار آسیب دیدگی جدیدی شده است.

ستاره رئال مادرید در حین مصدومیت هم مصدوم شد!

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد، ستاره تکنیکی و 31 ساله در طول این نزدیک دو فصل عضویت در رئال مادرید اغلب مصدوم بوده و بیشتر بازی های این تیم را خارج از میدان تماشا کرده است. ادن هازارد بعد از آسیب دیدگی اخیر خود در حال طی کردن روند ریکاوری بوده و به نظر می رسید این بازیکن به زودی قادر به بازگشت به میادین خواهد بود، اما مصدومیت جدیدی دوباره گریبان ادن هازارد را گرفته است.

 

1569174

 

حالا نشریه مارکا مدعی شد ادن هازارد بار دیگر دچار مصدومیت شده و این بار ستاره بلژیکی احساس دردی جزئی در ناحیه ای که قبلا آسیب دیده حس کرده است. ادن هازارد در دیدار آخر ماه ژانویه برابر لوانته دچار مصدومیت عضلانی شد و در آن مقطع پزشکان خبر از دوری چهار الی شش هفته ای او داده بودند. ادن هازارد در این چند هفته پیشرفت خوبی داشته و حتی از تاریخ 21 فوریه شاهد بازگشت او به تمرینات رئال مادرید در کمپ والدبباس بودیم.

 

اما به نظر می رسد ادن هازارد دوباره دچار مصدومیت کوچکی شده و این اتفاق احتمالا روند بازگشت او را به تعویق می اندازد. در این فصل بارها شاهد آسیب دیدگی کوچک و بزرگ بازیکنان رئال مادرید بودیم و این روند زین الدین زیدان را کلافه کرده است.

دیدگاه‌ها