کد خبر : 1741980 | 17 اسفند 1399 ساعت 10:52 | 10.2K بازدید | 1 دیدگاه

دخیا بهترین گزینه است؛

پاری‌سن‌ژرمن به دنبال به خدمت گرفتن دخیا

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی PSG، برنامه های بلندپروازانه ای برای فصل نقل و انتقالات دارد و گفته می‌شود که داوید دخیا، دروازه بان منچستریونایتد، یکی از ستاره های حاضر در لیست خرید پاریسی ها است.

پاری‌سن‌ژرمن به دنبال به خدمت گرفتن دخیا

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن مشغول رصد کردن اوضاع داوید دخیا در منچستریونایتد است و قصد دارد در فصل نقل و انتقالات در تابستان دست به حرکتی بلندپروازانه در راستای به خدمت گرفتن این دروازه بان اسپانیایی بزند.

پاریسی ها که بر خلاف بسیاری از دیگر باشگاه ها مشکل مالی ندارند، می خواهند بدانند که آیا ممکن است بتوانند در تابستان این دروازه بان 30 ساله که به تازگی پدر شده است، را از چنگ منچستریونایتد درآورند؟

PSG یکی از معدود باشگاه ها در سراسر جهان است که توانایی پرداخت دستمزد هفته ای 450 هزار یورویی دخیا را دارد و می تواند پیشنهادی وسوسه کننده به منچستریونایتد ارائه دهد.

 

1579531

 

سان گزارش کرده که مائوریسیو پوچتینو به دنبال دروازه بان جدیدی است که یپراهن شماره یک PSG را به تن کرده و جانشین کیلور ناواس، دروازه بان سابق رئال مادرید، در این تیم شود.

همچنین پیش از این شایعاتی مبنی بر ارتباط پوچتینو با دروزاه بان سابق خود در تیم تاتنهام، هوگو لوریس، نیز مطرح شده بود اما اکنون PSG علاقمند به داوید دخیا است.

 

داوید دخیا که هنوز دو سال از قراردادش با منچستریونایتد باقی مانده، در ماه های اخیر درون دروازه شیاطین سرخ به مشکل خورده و با انتقادات زیادی مواجه شده است. این دروازه بان اسپانیایی در روزهای گذشته تصمیم گرفت که برای تولد نخستین فرزندش به اسپانیا پرواز کند و به این ترتیب دین هندرسون، دروازه بان دوم یونایتد، این فرصت را یافت تا خود را به عنوان دروازه بان شماره یک شیاطین سرخ ثابت کند.

 

1579532

 

سان گزارش کرده که اوله گنار سولسشر تصمیم دارد در تابستان به یکی از دو دروازه بان خود اجازه ترک باشگاه را بدهد و این خبر اکنون باعث ایجاد امیدواری در پاریس شده است. نام هندرسون 23 ساله نیز در ارتباط با چندین باشگاه مطرح است و باید دید که یونایتد به کدام یک از دو دروازه بان خود اجازه رفتن می دهد.

دیدگاه‌ها