کد خبر : 1741993 | 17 اسفند 1399 ساعت 12:05 | 28.4K بازدید | 10 دیدگاه

واکنش های مجازی به پیروزی مهم استقلال 

مجیدی زود به قلبها بازگشت

در حالیکه چند ساعتی بود که استقلال و مجیدی دوباره به یکدیگر رسیده بودند، اما مقابل فولاد به یک پیروزی شیرین دست یافتند که انتظارش نمی رفت.

مجیدی زود به قلبها بازگشت 

به گزارش "ورزش سه"، پس از برکناری فکری و حضور فرهاد مجیدی در استقلال، او تنها دو جلسه تمرینی را با آبی پوشان پشت سر گذاشت که یکی از آنها به مراسم معارفه خودش و کادرفنی گذشت و جلسه تمرینی دوم نیز در فاصله یک روز پیش از بازی با فولاد به تمرین سبک پرداخته شد.


فولادی که در این دو سال با جواد نکونام مقابل استقلال شکست ناپذیر بود و حتی دو مرتبه نیز آبی پوشان را در اهواز شکست داده بود، بسیار در فرم بهتری نسبت به تیم مجیدی قرار داشت و شاید اگر فرهاد در این دیدار نیز متحمل شکست می شد، کسی از او خرده ای نمی گرفت.


با این حال استقلال برخلاف انتظارها موفق به شکست فولاد شد و بجز نیمه نخست که کمی بازیکنان آبی پوش سردرگم بازی می کردند و علت آن نیز تغییر کادرفنی بود، در نیمه دوم بهتر ظاهر شدند به نحوی که فولاد در خلق موقعیت عاجز بود و مجیدی با تعویض طلایی خود، سه امتیاز حساس را از آن خود کرد.

 


فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری پس از بازی ضمن تشکر از زحمات کادرفنی قبلی، اعلام کرد در این 48 ساعتی که با تیم به تمرین پرداخته، کار خاصی انجام نداده و به جز کار بر روی مسائل روحی و روانی، تنها ادامه دهند راه کادرفنی گذشته بوده است. اما با این وجود آنها شب گذشته فرم بهتری از خود نشان دادند و با کسب سه امتیاز، علاوه بر اینکه هواداران را نسبت به روزهای آتی امیدوار کردند بلکه جایگاه سوم را با قدرت به خود اختصاص دادند و با رساندن فاصله امتیازیشان با پرسپولیس به عدد چهار، یک مثلث از مدعیان قهرمانی با رقیب دیرینه و سپاهان تشکیل دادند.


اما پیروزی شب گذشته استقلال واکنش هایی را میان طرفداران آبی پوش در فضای مجازی داشت. نکته مهم میان گفته های اکثریت هواداران استقلال، امیدواری به کادرفنی مجیدی برای رقابت در ادامه رقابت های لیگ برتر و حضور پرقدرت در آسیاست.

 


تعدادی از این توئیت ها را هم مرور می کنیم:


یک او منفی: از قشنگی های بازی امشب مصاحبه های بازیکنا و کادر جدید بعد بازی و احترامشون به کادر قبلی بود که تصمیم مجیدی بوده. این رفتار هدفی جز از بین بردن اختلاف ها و ایجاد یکدستگی نداره، پاداش احترامی که گذاشتی احترامیه که دریافت میکنی آقای مجیدی. مورد حمایت ما هستی


استقلالی گرا: فرهاد هیچکاری نکرد، فقط ترکیب و شرح وظایف. تیمی که جلوی سایپا و نفت مسجدسلیمان آچمز بود تونست جلوی فولاد کار رو دربیاره. هنوز برای شوق و ذوق از فرهاد خیلی زوده. ولی کوبیدنش هم ته نامردیه. بیاید نامرد نباشیم.


شاعر بد خط: بیایم نگیم رشد استقلال فقط به خاطر کمالونده (اگه رشد کنیم) من به انتخابش کردیت میدم شعور انتخاب دستیار بالاتر از خودت، چیزیه که نویدکیا داشت و نتیجه‌شو میبینید؛ اگه نویدکیا نبود مرزبان میتونست؟ نه! اینجا هم همینه؛ مهم اینه فرم باثباتی برای استقلال شکل بگیره


نرگس: مصاحبه فرهاد مجیدی خیلی منطقی و درست بود خوشم اومد


مصطفی: اولین بازی سخت تو آزادی رو بردیم، سه بازی مهم دیگه تو آزادی هست با تراکتور و سپاهان و پیروزی، گل گهر هم هست که‌ بنظرم سخت نی. سرنوشت قهرمانی تو دست خودمونه، کادر فنی و بازیکنا کار خودشون رو بکنن هوادارا هم کار خودشون رو. مثل نیمفصل اول کم لطفی نکنید، روحیه و حمایت رو ببرید بالا


تراویس بایکل: ‏استقلالِ فکرى نه انسجام داشت نه برنامه نه طراوت لازم و نه ازخودگذشتگى رو براى ارائه بازى قشنگ و منسجم بازى امروز هم چنگى به دل نزد ولى همین که بازیکن ها با تلاش بیشتر ضعف هاى هم تیمیها رو میپوشوندند جاى بسى امیدوارى داشت راز پیروزى همینه همه براى یکى،یکى براى همه.


سعیدینیو: استقلال اگه میخواد تیم بشه نیاز به یه هافبک دفاعی پابه توپ و یه هافبک هجومی داره؛از اونجایی که احتمالا تابستون قانون منع ورود خارجی ها لغو میشه باید بگرده و خودشو تو این دوتا پست تقویت کنه تا حرفی برای گفتن داشته باشه


بلوهارت: گفت من متعلق به باشگاه استقلال هستم ومهم تر ازقهرمانی دوست دارم اون شخصیت رو بهش بگردونم وبیشتراز همه میفهمم که هیچ چیزی جزقهرمانی نمیتونه هواداروخوشحال کنه وتموم تلاشمو میکنم تا هوادار استقلال خوشحال باشه :) آقای مجیدی متحد، حمایتت میکنیم،برای سربلندی استقلال


سیامک: مهم موفقیت استقلال است فرهاد مجیدی بعنوان سرمربی، یک کادرفنی داره که با هم بصورت گروهی کار می‌کنن و هر موفقیت یا شکستی به پای کل این مجموعه نوشته میشه و شخص خاصی مسبب نخواهد بود با آوردن اسم کمالوند بعنوان همه‌کاره، خدشه‌ای به موفقیت این کادر وارد نمیشه اتحاد تا قهرمانی

 

حسین کیا: مردیم تا بردیم ولی بردن این بازی- به هر شکلی - از نون شب هم واحب تر بود،چون از اون بازی های سه امتیازی بود.مجیدی کادر فنی سزاوار و کاربلدی انتخاب کرده،پس میشه به ادامه لیگ امید داشت. یادمون باشه "اگر مجیدی ببره،همه ما بردیم".


استقلال کلاب: در برد امروز بحث فنی خیلی ملموس نبود و آنچه پررنگ بود جنگندگی هر بازیکن تا سرحد توان بود. از ابتدای فصل قرار بود ۱۱ تا محمود فکری در زمین ببینیم ندیدیم و ندیدیم... تا امروز که ۱۱ تا فرهاد مجیدی در زمین دیدیم! بازیکن واست جون نمیداد حاج محمود! به هر دلیلی! چطور ۱۶ هفته نفهمیدی؟


محمدرضا حکیمی: وقت پرسیدن این سوال و سناریوهایی که منتظرش بودم تکلیف کادر فنی رو‌تو‌ذهنم روشن میکرد. فرهاد مجیدی به بهترین شکل ممکن جواب داد، حرفه‌ای، با کلاس، پر قدرت و با صلابت! وعده‌ی درست کردن «تیم» خیلی مهم‌تر و ارزشمند تر از قهرمانیه و البته آشنایی با توقع هوادار!


دکتر وین: فرهاد مجیدی با مصاحبه بعد از بازیش نشان داد که به مرز پختگی کامل رسیده. خوشحالم از اینکه در موردت اشتباه نمیکردم. استقلال میتونه تو بدترین شرایط حالمون رو خوب کنه! فرهاد جان اتحاد هوادار را حفظ کن... امیدوارمون کردی امروز...


آبی تاجی: امروز مجیدی و کادرش و رفتاراشون خیلی شبیه کادر استرا بود.حرفه ای و باشخصیت چیزی که خود مجیدی هم گفت میخواد شخصیت اصلی استقلال رو بهش برگردونه با کار و تلاش و دانش تو خوب مسیری قدم گذاشتی فرزند استقلال.

دیدگاه‌ها