کد خبر : 1742997 | 21 اسفند 1399 ساعت 20:52 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

غزل سلطانی به نشان نقره دست یافت

تکواندوکار ایران در روز دوم از هشتمین دوره رقابتهای بین المللی ترکیه موفق به کسب یک مدال نقره و دو برنز شدند.

غزل سلطانی به نشان نقره دست یافت

به گزارش "ورزش سه" به نقل از مهر، در ادامه این رقابتها که به میزبانی ترکیه در شهر استانبول جریان دارد تیم ملی ایران چهار نماینده در روز دوم داشت که توسط غزل سلطانی یک نشان نقره، ملیکا میرحسینی ناهید کیانی دو نشان برنز بدست آورد و کوثر اساسه نیز از دور رقابتها کنار رفت.

 

غزل سلطانی در وزن ۵۳- کیلوگرم کار خود را پیروزی ۳۳ بر ۶ مقابل «کانسو آلتین» از ترکیه آغاز کرد و در ادامه ۲۷ بر ۵ «لورنا کابل سولاز» از اسپانیا را شکست داد و سپس با برتری ۲۰ بر صفر در پیکار با «ملیک ایلماز» از ترکیه، ۱۸ بر ۵ مقابل «پاتیمات آباکاروا» از آذربایجان، و ۲۵ بر ۲۳ برابر «چاروس کایوموا» از ازبکستان راهی دیدار نهایی شد. سلطانی در مبارزه پایانی پس از تساوی ۶ بر ۶ برابر «اومایما البوچتی» از مراکش در امتیاز طلایی باخت و نقره گرفت.

 

تیم بانوان ایران در وزن ۵۷- کیلوگرم دو نماینده داشت. پس از سه پیروزی ۱۸ بر ۵ مقابل ««گولس پولات»، ۱۹ بر ۳ برابر «توگبا ایلماز» و ۲۰ بر ۱۸ در پیکار با «هایسه کبرا» هر سه از ترکیه، در مرحله نیمه نهایی ۱۴ بر ۱۲ نتیجه را به «این سه تراویدا» از لیتوانی واگذار کرد و برنز گرفت.

 

کوثر اساسه دیگر نماینده ایران در این وزن پس از پیروزی ۱۴ برصفر مقابل «فاطما آیرم آیگول» از ترکیه، ۱۷ بر ۱۶ برابر «آرلت اورتیز بنیتو» از اسپانیا از دور مسابقات حذف شد.

 

ملیکا میرحسینی در وزن ۶۷- کیلوگرم کار خود را با پیروزی ۲۰ بر ۶ مقابل «سلین کایا» از ترکیه آغاز کرد و سگس ۷ بر ۶ «الیزابت اولوچی آنیاناچو» از نیجر را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی ۱۴ بر ۱۰ در پیکار با «نیگورا تورسونکولوا» از ازبکستان باخت و برنز گرفت.

 

تا پایان روز دوم این مسابقات توسط زهرا پوراسماعیل یک نشان طلا، غزل سلطانی یک مدال نقره، پریسا جوادی، یلدا ولی نژاد، ملیکامیرحسینی و ناهید کیانی نیز به چهار مدال برنز دست پیدا کرده است.

 

آخرین نماینده ایران مهلا مؤمن زاده است که فردا جمعه در روز پایانی این رقابتها به دیدار رقبای خود می‌رود.

دیدگاه‌ها