کد خبر : 1743835 | 25 اسفند 1399 ساعت 16:37 | 8.3K بازدید | 1 دیدگاه

پپ گواردیولا:

باید ببینیم چه چیزی به صلاح آگوئرو و سیتی است

پپ گواردیولا همچنان از حفظ سرخیو آگوئرو ناامید نیست و دوست دارد او در سیتی بماند.

باید ببینیم چه چیزی به صلاح آگوئرو و سیتی است

به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، بارسلونا چیزی تا امضای قرارداد با سرخیو آگوئرو فاصله ندارد. ستاره آرژانتینی 33 ساله از ژانویه آزاد است تا با هر باشگاهی وارد مذاکره شود و جدایی او از سیتی پس از 10 سال قطعی به نظر می رسد.

پس از انتخاب خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید بارسلونا او تمام تلاش خود را برای متقاعد کردن لیونل مسی به تمدید قرارداد گذاشته و یکی از مهمترین عوامل در این راه را جذب سرخیو آگوئرو می داند. مسی و آگوئرو دوستانی صمیمی هستند و بعید است در صورت انتقال ستاره سیتی به بارسا لیونل مسی تصمیم به جدایی در پایان فصل بگیرد.

 

 

1582414

 

 

آگوئرو که امسال با مصدومیت های مختلف دست به گریبان بوده، شنبه شب توانست در برتری 0-3 سیتی بر فولام زننده یکی از سه گل تیمش از روی نقطه پنالتی باشد تا بازگشتش را با گل جشن بگیرد.

 

 

1574253

 

 

پپ گواردیولا در مصاحبه با بی این اسپورتس و در مورد ستاره آرژانتینی گفت:« سرخیو به این گل نیاز داشت. برای هر مهاجمی گل زدن مهم است و سرخیو چون شرایط خاصی داشت، باید گلزنی می کرد. او خوب بازی کرد، اثر گذار بود و یک گل هم زد.

در مورد آینده آگوئرو باید بگویم که اتفاقی می افتد که به صلاح دو طرف باشد. سرخیو می تواند افسانه سیتی لقب بگیرد. او شخصیتی شاداب است و با خود این حس را به هم تیمی هایش نیز منتقل می کند. تصمیمی به سود دو طرف گرفته خواهد شد.»

 

دیدگاه‌ها