کد خبر : 1743875 | 25 اسفند 1399 ساعت 19:26 | 69.8K بازدید | 2 دیدگاه

در نشست خبری رخ داد؛ مخالفت پپ با ستاره سیتی

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر گلادباخ با نظر الکساندر زینچنکو مخالفت کرد.

در نشست خبری رخ داد؛ مخالفت پپ با ستاره سیتی

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی این روزها در فرم فوق‌العاده‌ای به سر می برد و با اختلاف امتیاز زیاد در صدر جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است؛ این در حالی است که با توجه به آمادگی تیم پپ گواردیولا از آن‌ها به عنوان یکی از مدعیان اصلی فتح لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری یاد می‌شود.

 

منچسترسیتی فردا شب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف مونشن گلادباخ خواهد رفت. در نشست خبری که این مسابقه هنگامی که از الکساندر زینچنکو، ستاره اوکراینی منچسترسیتی، در رابطه با احتمال کسب چهار جام در این فصل توسط این تیم سوال شد، او در پاسخ گفت: " البته که ما می توانیم. بایرن فصل گذشته این مسئله را نشان داد. آن ها همه چیز بردند. درست است؟ بارسلونا نیز قبل از این چنین کاری را با پپ انجام داده بود. هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

 

 

1582482

 

 

ما یک تیم باورنکردنی با بهترین بازیکنان جهان را داریم. قطعاً ممکن است این اتفاق رقم بخورد. چرا که نه؟ در داخل رختکن و درون تیم می‌توانم چشمان مصمم همه را مشاهده کنم. همه تشنه کسب عناوین هستند و این همان چیزی است که می خواهیم."

 

اما به نظر این صحبت‌های زینچنکو خیلی به مذاق سرمربی منچسترسیتی خوش نیامد و گواردیولا در این رابطه گفت: "من بزرگتر از آقای زینچنکو هستم، تجربه بیشتری دارم و با او موافق نیستم. زینچنکو فقط باید نگران ارائه یک بازی خوب در مسابقه فردا باشد. این مهم ترین چیز است.

 

 

1581986

 

 

تا به حال هیچ تیمی در انگلیس نتوانسته به چهار قهرمانی در یک فصل دست پیدا کند. بازیکنان منچسترسیتی باید آگاه باشند وقتی در چنین تیمی بازی می کنند به طور قطع پس از شکست با واکنش‌های خوبی روبرو نخواهد شد. بازیکنان باید فقط به پیروزی فکر کنند اما در عین حال کسب چهار جام در یک فصل امری واقع گرایانه نیست. البته نمی دانیم که تا پایان فصل چه اتفاقی رخ خواهد داد اما در شرایط عادی شاهد چنین مسئله ای نخواهیم بود چرا که پیش از این نیز این اتفاق نیفتاده است.

دیدگاه‌ها