کد خبر : 1744306 | 27 اسفند 1399 ساعت 18:50 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مورینیو به احتمال حضور سون در تیم ملی کره

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، می‌گوید اگر سون هیونگ مین نتواند برای این باشگاه به میدان برود در تیم ملی نیز نمی‌تواند این کار را انجام دهد.

واکنش مورینیو به احتمال حضور سون در تیم ملی کره

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در حالی فردا شب بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا مقابل دینامو زاگرب را برگزار خواهد کرد که در دیدار رفت با دو گل پیروز شده بود و به طور قطع فرداشب از امید زیادی برای صعود به مرحله بعدی برخوردار خواهد بود.

 

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، پیش از دیدار فردای تیمش مقابل دیناموزاگرب گفت: " من نمی‌خواهم در مورد دیدار برابر آرسنال با شما صحبت کنم زیرا این مورد به تجزیه و تحلیل آن مسابقه مربوط می‌شود و من آماده نیستم که دو سه روز بعد از آن بازی و 24  ساعت قبل از یک دیدار مهم دیگر در این باره حرف بزنم. ساده است من بعد از آن بازی گفتم ما خوب بازی نکردیم.

 

 

1583150

 

 

در آن مسابقه ما از دقیقه یک عملکرد ضعیفی داشتیم و پس از آن در نیمه دوم یک اشتباه از سوی داور رخ داد اما اجازه دهید صادقانه به شما بگویم مایکل واقعاً داور خوبی است. علی رغم اینکه معمولا من با وجود او بدشانس هستم اما در عین حال مشکلی ندارم که داور مسابقه بعدی ما هم مایکل باشد. او یک داور خوب است اما فقط در تصمیم گیری پیرامون من بدشانس است. مایکل یکی از بهترین داوران انگلیس و اروپاست."

 

وضعیت مصدومیت سون هیونگ مین: " چیزی در این باره نمی‌دانم اما قطعاً در مسابقه فردا غایب خواهد بود. اگر بازیکنی آسیب دیده و نمی‌تواند بازی کند مسابقه باشگاهی و ملی تفاوت ندارد. اگر هفته آینده فرا رسید و سون هنوز مصدوم بود و ما توانستیم این موضوع را به اتحادیه فوتبال کره جنوبی ثابت کنیم پس دلیلی هم ندارد که او به آنجا برود. اگر بازیکنی نمی‌تواند در باشگاه به میدان برود طبیعتاً در تیم ملی نیز همین گونه خواهد بود."

 

 

1582207

 

 

هری کین: " صعود ما هنوز قطعی نشده و این یک مسابقه بسیار مهم است پس فردا شب بازی خواهد کرد."

دیدگاه‌ها