کد خبر : 1744419 | 28 اسفند 1399 ساعت 10:06 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

برخورداری: حساس ترین با الدحیل خواهد بود

تداوم صدرنشینی العربی با سنگربان ایرانی

یاران برخورداری در هفته هفتم لیگ هندبال قطر مقابل الاهلی به برتری دست پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی های لیگ ستارگان قطر تیم العربی  که این فصل با سعید برخورداری ملی پوش اصفهانی هندبال ایران نتایج خوبی کسب کرده، در هفته هفتم به مصاف تیم چهارم جدول یعنی  الاهلی رفت و موفق شد مقتدرانه با نتیجه 34 بر 23 این تیم را شکست داده و به تداوم صدرنشینی خود در لیگ ستارگان ادامه دهد. 

 

1583283

 


در این دیدار سعید برخورداری به طور کامل 60 دقیقه برای تیمش در چارچوب دروازه قرار گرفت و توانست در این مدت زمان 18 سیو از خود به ثبت برساند تا همچنان یکی از ارکان اصلی پیروزی های العربی باشد. در لیگ قطر ده تیم باهم به رقابت می پردازند که العربی تا پایان هفته هفتم صدرنشین است و در هفته هشتم باید مقابل الدحیل صف آرایی کند.


سعید برخورداری ملی پوش ایرانی تیم العربی پس از پیروزی در دیدار شب گذشته در گفت وگو با خبرنگار " ورزش سه " عنوان کرد: فشار زیادی بر روی تیم و تمام بازیکنان بود‌. کم اشتباه تر نسبت به حریف بازی کردیم و خدا را شکر توانستیم بازی به این مهمی را با برد پشت سر بگذاریم. به دو امتیاز این مسابقه خیلی نیاز داشتیم و این برد باعث شد تا همچنان صدرنشین باقی بمانیم و با یک روحیه مضاعف در هفته هشتم به استقبال حساس ترین بازی فصل برویم. دیدار با تیم دوم‌ جدول یعنی الدحیل برای ما حکم فینال را دارد.

دیدگاه‌ها