کد خبر : 1744637 | 29 اسفند 1399 ساعت 09:15 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از صعود با شکست میلان؛

سولسشر: برای قهرمانی باید آماده و بدون اشتباه باشیم

منچستریونایتد پس از تساوی 1-1 دی دیدار رفت، شب گذشته در دیدار برگشت از دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا توانست با تک گل پل پوگبا میلان را در خانه شکست داده و به دور بعد صعود کند.

سولسشر: برای قهرمانی باید آماده و بدون اشتباه باشیم

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، پس از پیروزی برابر میلان تایید کرد که شیاطین سرخ بازی برابر باشگاه فوق العاده و تیم بسیار خوبی مثل میلان، را کار دشواری را پیش روی خود یافتند، اما پل پوگبا توانست سرنوشت این بازی را تعیین کند.

پس از تساوی 1-1 در دیدار رفت، مسابقه برگشت دو تیم نیز بار دیگری یک بازی بسیار برابر بود، اما پل پوگبا از روی نیمکت به زمین آمد و ظرف سه دقیقه با استفاده از اشتباه سوالیهو میته برای منچستریونایتد گلزنی کرد.

ستاره فرانسوی یونایتد که سابقه بازی در یوونتوس را نیز دارد، تقریبا شش هفته بود که به دلیل مصدومیت از میادین دور بود اما چندان طول نکشید که پس از حضور در زمین اثر خود را گذاشت.

 

1583597

 

اوله گنار سولسشر گفت: "البته خیلی خوشحالم. ما در یک بازی بسیار سخت برابر یک تیم فوق العاده صعود کردیم و  توانستیم بر بعضی دشواری ها و مشکلات غلبه کنیم.

در فوتبال وقتی کلین شیت می کنید به خودتان شانس پیروزی در بازی را می دهید. دین هندرسون در اواخر بازی یک سیو فوق العاده داشت و من از عملکرد همه بازیکنانم در دفاع راضی هستم. ما می دانیم که شش نفر عقب تیم، با بازیکنانی مثل مک تامینی و فرد، همیشه نهایت تلاش‌شان را می کنند.

جای پل در تیم خالی بود. او تقریبا دو ماه از ترکیب تیم بیرون بود و هر تیمی جای خالی بازیکنی مثل پل پوگبا را حس خواهد کرد. او برای ما بازیکن بسیار مهمی است و حضورش در زمین کمک بسیار بزرگی به ما خواهد کرد. او برای ما تفاوت بسیار بسیار زیادی ایجاد می کند."

 

1583595

 

با توجه به نمایشی که در دو بازی رفت و برگشت داشتند، منچستریونایتد خوش شانس بود که توانست با چنگ و دندان برابر میلان به پیروزی رسیده و صعود کند. به هر حال شیاطین سرخ اکنون به همراه رم، دینامو زاگرب، آرسنال، اسلاویا پراگ، آژاکس، گرانادا و ویارئال در یک چهارم پایانی لیگ اروپا حضور دارند.

 

سولسشر افزود: "تیم های بسیار خوبی باقی مانده اند اما باید کاملا آماده و بدون اشتباه باشیم. این یک رقابت برای کسب جام است و هر چیزی ممکن است اتفاق بیافتد. اما ما صعود کردیم و اعتماد به نفس داریم."

دیدگاه‌ها