کد خبر : 1745255 | 04 فروردين 1400 ساعت 10:44 | 17K بازدید | 3 دیدگاه

حمله مسلحانه به کاروان تیم ملی بلیز!

روزهای آغازین مرحله مقدماتی جام جهانی برای تیم ملی بلیز به یک کابوس تبدیل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، روز پنجشنبه تیم ملی بلیز بازی های مقدماتی جام جهانی خود را آغاز می کند، اما این تیم از همان ابتدای کار دچار مشکلات عجیبی شده است. کشور کوچک و 400 هزار نفری بلیز واقع در آمریکای مرکزی برای حضور در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 عازم سفر به هائیتی بود. اما کاروان حامل بازیکنان این تیم در پورتو پرنس، پایتخت هائیتی توسط یک باند جنایتکار و مسلح متوقف شد.

 

در مسیر بین راه فرودگاه و هتل، اتوبوس بازیکن تیم بلیز علیرغم اسکورت شدن توسط چهار افسر پلیس، از سوی گروهی از افراد جنایتکار و مسلح با موتورسیکلت متوقف شد. ویدئویی که از داخل اتوبوس گرفته شده نشان می دهد که این افراد با سلاح به سمت اتوبوس و بازیکنان حمله ور شده و به شدت باعث ترس و نگرانی آنها شده اند. فدراسیون فوتبال بلیز با کمک فیفا و فدراسیون های فوتبال منطقه در تلاشند تا امنیت تیم ملی بلیز را در طول اقامت برای برگزاری رقابت های مقدماتی در هائیتی را افزایش دهند.

 

در یک هفته اخیر وضعیت اضطراری در این کشور حاکم بوده و هائیتی در بحبوحه اوج هرج و مرج سیاسی است قرار دارد. اخیرا افزایش چشمگیری در تعداد آدم ربایی ها در هائیتی رخ داده و کاروان تیم ملی بلیز نیز از یک حادثه احتمالی تلخ جام سالم به در برد.

 

1584517

دیدگاه‌ها