کد خبر : 1745697 | 07 فروردين 1400 ساعت 13:58 | 20.3K بازدید | 1 دیدگاه

به دلیل مصدومیت؛

سه بازیکن از تیم ملی ایتالیا خط خوردند

پس از برگزاری اولین بازی از سه بازی مقدماتی جام جهانی قطر، سه بازیکن از فهرست تیم ملی ایتالیا خط خوردند.

سه بازیکن از تیم ملی ایتالیا خط خوردند

به گزارش "ورزش سه"، فرانچسکو کاپوتو، دومنیکو براردی و جورجیو کیه‌لینی سه بازیکنی هستند که اردوی تیم ملی ایتالیا را ترک کرده و در دو بازی آینده این تیم در انتخابی جام جهانی قطر، شرکت نخواهند داشت.

دو بازیکن تیم ساسولو و ستاره باتجربه بیانکونری تیم ملی ایتالیا را در سفر به صوفیا برای برگزاری دیدار برابر تیم ملی بلغارستان در روز یکشنبه همراهی نخواهند کرد.

براردی در پیروزی 2-0 ایتالیا برابر ایرلند شمالی در روز پنجشنبه، گل نخست آزوری را به ثمر رساند اما در ادامه دچار مصدومیت شد و در دو بازی آینده ایتالیا قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

 

1585177

 

فرانچسکو کاپوتو در بازی اول ایتالیا برای این تیم به میدان نرفت اما با شدت گرفتن مصدومیت عضلانی که از قبل داشت، مجبور به ترک اردوی تیم ملی ایتالیا شد.

 

کیه لینی، مدافع وسط بیانکونری، در دیدار برابر ایرلند شمالی از ابتدا برای آزوری به میدان رفت اما برای احتیاط و با توجه به سابقه مصدومیت هایی که دارد، همچنین بازی های زیادی که در این فصل انجام داده و همچنان پیش رو دارد، از ترکیب ایتالیا برای دو بازی بعدی کنار گذاشته شد.

 

1585178

 

ایتالیا روز یکشنبه به مصاف بلغارستان خواهد رفت سپس به لیتوانی سفر می کند تا برابر تیم ملی این کشور به میدان برود. مویزه کین نیز پیش از بازی برابر ایرلند شمالی به دلیل مصدومیت عضلانی اردوی تیم ملی ایتالیا را ترک کرده، به پاریس بازگشته و در اختیار PSG قرار گرفته بود.

 

دیدگاه‌ها