کد خبر : 1746467 | 12 فروردين 1400 ساعت 23:45 | 40.3K بازدید | 1 دیدگاه

این به ضرر لیگ برتر است

واکنش اسطوره یونایتد به جدایی آگوئرو از سیتی

وین رونی معتقد است تکرار کارهای سرخیو آگوئرو برای سیتی کار دشواری خواهد بود.

واکنش اسطوره یونایتد به جدایی آگوئرو از سیتی

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئروی 32 ساله در تابستان پیش رو و پس از به پایان رسیدن قراردادش با سیتیزن ها ورزشگاه اتحاد را ترک خواهد کرد.

3 روز پیش باشگاه منچسترسیتی در بیانیه ای رسما جدایی آگوئرو را اعلام کرد و گفته می شود بارسلونا و پی اس جی خواهان جذب او هستند.

دیروز تیتر یک نشریه گاتزتا دلو اسپورت هم به آگوئرو اختصاص داشت و این نشریه معتبر ادعا می کند که یوونتوس نیز قصد به خدمت گرفتن ستاره آرژانتینی را دارد. 

 

 

1586604

 

 

وین رونی اسطوره منچستریونایتد در واکنش به رفتن آگوئرو از سیتی گفت:« او مطمئناً یکی از برترین مهاجمان تاریخ لیگ برتر است.  آگوئرو یک بازیکن خارق العاده است که توانمندی بالایی دارد. من بارها مقابل سرخیو قرار گرفتم و سبک بازی او را می شناسم. مطمئنم که لیگ برتر یک بازیکن با کیفیت خود را از دست خواهد داد.»

 

رونی ادامه داد:« باید به سرخیو برای تمام کارهایی که در لیگ برتر انجام داد، تبریک گفت. اینکه او در انگلیس بماند یا نه را بدیهی است که نمی دانم اما تکرار کارهای او در سیتی دشوار خواهد بود.»

 

 

1586215

 

 

 مهاجم سابق یونایتد در پایان در پاسخ به این سوال که بهترین مهاجم خارجی تاریخ لیگ برتر کدام بازیکن است، چنین گفت:«‌ با وجود تمام احترامی که برای سرخیو آگوئرو قائل هستم باید بگویم که تیری آنری مهاجم متفاوتی بود و برترین بازیکن خارجی در لیگ برتر است.»

دیدگاه‌ها