کد خبر : 1747423 | 17 فروردين 1400 ساعت 15:13 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

تا زمان قرنطینه سراسری؛

رسمی؛ مسابقات لیگ برتر لغو نمی‌شوند

مسئول کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد که باوجود قرارگیری چند استان در وضعیت قرمز، بازی های لیگ برتر لغو نخواهند شد.

رسمی؛ مسابقات لیگ برتر لغو نمی‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته چند استان به وضعیت قرمز از نظر کرونایی اضافه شدند تا نگرانی درباره برگزاری مسابقات فوتبال در شهرهای این مناطق افزایش یابند. همچنین روز گذشته اعلام شد که تمام مکان های ورزشی در این استان ها باید تعطیل شوند و این موضوع شایعه لغو مسابقات لیگ برتر را هم ایجاد کرد.

 

اما سهیل مهدی مسئول کمیته برگزاری مسابقات، با تاکید بر این نکته که لغو بازی ها انجام نخواهد شد، گفت: «شهرهای قرمز با رعایت شدیدتر پروتکل بازی را برگزار می‌کنند و تا زمان قرنطینه سراسری که امیدوارم هیچ وقت اتفاق نیفتد، درگیر مسابقات خواهیم بود تا نشاط را به خانه ها ببریم.»

وی افزود: «ما این سابقه را داشتیم که در شهرهایی که قرمز بودند هم بازی را برگزار کردیم. ما موظفیم که باوجود رعایت زمان بندی و استراحت به تیم ها، بازی را برگزار کنیم و حداکثر استراحت و صلاح تیم ها را ببینیم و زیاد تیم ها را خسته نکنیم.»

 

 

مهدی در پایان صحبت هایش اظهار داشت: «امیدوارم تیم ها و مسئولان پزشکی تیم ها دقت بیشتری کنند چون هر تیمی که دچار ابتلا شود، در درجه اول ناراحتی ما را دارد و در درجه دوم در برگزاری بازی وقفه می‌افتد.»

دیدگاه‌ها