کد خبر : 1747862 | 19 فروردين 1400 ساعت 15:04 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

میلیچ آماده تمدید است؛

خلیل‌زاده: مدیرعامل با قوت ادامه می‌دهد

رییس هیات مدیره استقلال تهران اعلام کرد که مدیرعامل باشگاه با قدرت به کار خود ادامه می دهد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

خلیل‌زاده: مدیرعامل با قوت ادامه می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل خلیل زاده، رییس هیات مدیره استقلال تهران در حین خروج از دفتر باشگاه در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه امروز اظهار داشت: اگر اجازه بدهید که آقای مدیرعامل بیاید و صحبت کند بهتر است. در مورد قرارداد آقای میلیچ صحبت کردیم؛ آقای عبدیان و مدیرعامل باشگاه هم حضور داشتند. صحبت ها به جایی رسید که میلیچ الان آماده امضا است. جزئیات را هم دوستان اعلام می کنند.

 

وی در خصوص حضور چند بازیکن دیگر به غیر از میلیچ در باشگاه تاکید کرد: این بازیکنان هم یکسری صحبت ها و بحث ها داشتند که حل شد و تمام شد رفت.

 

رئیس هیات مدیره استقلال تهران در مورد حرف و حدیث هایی که در خصوص دلخوری مظاهری وجود دارد، یادآور شد: بعید می دانم چنین چیزی باشد.

 

خلیل زاده در پاسخ به این سوال که آیا هزینه های حضور در لیگ قهرمانان آسیا تامین شده یا نه، گفت: قطعا تامین شده که تیم می خواهد برود اگر تامین نمی شد که نمی توانست برود.

 

او در مورد این که گفته می شود استقلال با 60 نفر راهی بازی های آسیایی می شود تصریح کرد: در مورد تعداد نمی توانم صحبت کنم. نفراتی قرار است بیایند که بتوانند کمک کنند. شورای برون مرزی یک عده ای را تایید کرده و ما هم بر اساس لیست این شورا اقدام می کنیم.

 

رئیس هیات مدیره استقلال در مورد شایعاتی که در خصوص مدیریت و کادر فنی مطرح شده خاطرنشان کرد: مدیرعامل با قوت به کار خود ادامه می دهد. بازی های آسیا شروع شد و بازهم شایعات شروع شد. ولی خودتان هم می گویید که شایعه و این ها واقعیت ندارد.

دیدگاه‌ها