کد خبر : 1748090 | 20 فروردين 1400 ساعت 18:20 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

در کنفرانس قبل از دیدار با یونیون برلین؛

فلیک: آینده من؟ لطفا سوال بعدی!

بایرن مونیخ فردا با یونیون برلین دیدار خواهد کرد و هانسی فلیک، سرمربی این تیم درباره آمادگی تیمش برای این بازی صحبت کرده است.

فلیک: آینده من؟ لطفا سوال بعدی!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ با 64 امتیاز از 27 بازی در حال حاضر صدرنشین بوندسلیگا است و با لایپزیش در رده دوم جدول و با تعداد بازی مساوی هفت امتیاز فاصله دارد. باواریایی ها پیش از برگزاری دیدار برگشت برابر PSG در پاریس، فردا به مصاف یونیون برلین، تیم رده هفتم جدول، خواهند رفت.

 

هانسی فلیک در کنفرانس خبری این مسابقه گفت: "لئون گورتزکا، نیکلاس سوله، لوکاس هرناندز و مارک روکا در بازی فردا حاضر نخواهند بود. مارک پس از آخرین بازی ما در لایپزیش دچار مصدومیت شد. او دوباره شروع به تمرین کرده بود اما مجبور شد تمرینات خود را متوقف کند. لوکاس هم دچار ضرب دیدگی شده است، این هیچ ربطی به عضلات شکم ندارد اما به هر حال درد دارد.

 

1589168

 

امیدواریم که لئون و لوکاس برای بازی با PSG در پاریس در دسترس باشند. نیکلاس و لئون هر دو مشکل عضلانی داشتند اما مصدومیت لئون کمتر جدی است. نیکلاس در پاریس هم در کنار ما نخواهد بود."

فلیک درباره اینکه آیا از همین الان شروع به فکر کردن و برنامه ریزی برای بازی برگشت با PSG در پاریس کرده است، گفت: "ما می خواهیم برابر یونیون هم پیروز شویم، اما این کار سختی خواهد بود. ما همچنین مطمئنا حجم کار بازیکنان خود را کنترل خواهیم کرد. اما گرفتن سه امتیاز بازی فردا هدف اصلی ما است."

 

1589169

 

فلیک درباره وضعیت تانگو نیانزو افزود: "او دو مصدومیت جدی داشته و برای مدتی طولانی بازی نکرده است. او روی ضربات سر بسیار قدرتمند است و بازیکنی هجومی است، اما همچنین در حفظ توپ هم کارآمد است. او بسیار جوان است و پتانسیل بالایی برای پیشرفت بیشتر دارد.

 در بازی فردا چند بازیکن جوان را با خود خواهیم برد. کریستوفر اسکات هفته پیش در لایپزیش هم برای ما بازی کرد. بعضی دیگر از بازیکنان جوان هم شاید شانس بازی پیدا کنند. برای تانگو نیانزو هنوز خیلی زود است که 90 دقیقه کامل بازی کند. اما برنامه داریم که در حین بازی او را به زمین بفرستیم."

فلیک همچنین از پاسخ دادن به سوالی درباره آینده اش در بایرن خودداری کرد و فقط گفت: "سوال بعدی!"

دیدگاه‌ها