کد خبر : 1748466 | 22 فروردين 1400 ساعت 13:16 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

چیزی جز عدالت نمی خواهیم

امیدیان: از گل‌های نادر دیگر نمی‌خوریم

سرمربی گل‌گهر با اشاره به اتفاقات بازی رفت مقابل پیکان ابراز امیدواری کرد حوادث عجیب دوباره علیه تیمش تکرار نشوند.

امیدیان: از گل‌های نادر دیگر نمی‌خوریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم گل گهر سیرجان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فردا میهمان پیکان خواهد بود. صحبت های جلال امیدیان، مربی این تیم در نشست خبری پیش از بازی را بخوانید:

 

 

یکی از سخت ترین بازی های فصل را پیش رو داریم

پیکان از نظر مهره جزو تیم های خوب است. این تیم از نظر مدیریتی هم از جمله تیم های قوی تهران به شمار می رود. این تیم از نظر هزینه هم عملکرد خوبی داشته است و فوتبال قابل احترام و سخت کوشی را ارائه می کند. یکی از سخت ترین بازی های فصل ما بازی فردا خواهد بود که می تواند یک کلید برای ادامه راه باشد.

 

بازی از لحاظ جدولی خیلی برایمان مهم است

با تدابیری که آقای قلعه نویی اندیشیده اند و تمرینات و آنالیزهایی که داشتیم در طی چند روز گذشته آماده بازی هستیم. انشالله که بتوانیم این بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم و در جدول صعود داشته باشیم. این بازی از لحاظ جدولی خیلی برای ما مهم است. امیدوارم بچه ها این قضیه را بدانند که بازی سختی داریم و باید روی هر لحظه بازی تمرکز بسیار بالایی داشته باشند. خیلی به موفقیت در بازی فردا امیدوار هستیم.

 


به تیم خودمان ایمان داریم
همه مربیان و بازیکنان لیگ می دانند که پیکان جزو تیم هایی است که از نظر لایه های دفاعی تیم خوبی است. آنها خیلی سخت کوش هستند و در زمین خیلی می دوند. باید از لحظات و تک موقعیت هایمان استفاده کنیم. ما به تیم خودمان ایمان داریم. ما یک تیم بسیار خوب هستیم که طی هفته های اخیر یک سری بدشانسی ها و ناداوری ها اذیت مان کرد و نتوانستیم نتایج لازم را کسب کنیم. امیدواریم بعد از بازی با ماشین سازی که یکی از بازی های خوب ما بود این بازی را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

 

قلعه نویی اعتقادی به سیستم چرخشی ندارد

او در پاسخ به این سوال که آیا قلعه نویی در گل گهر هم به سیستم چرخشی اعتقاد دارد، گفت: سیستم چرخشی در این فصل خیلی نداشتیم. آقای قلعه نویی هیچ سالی سیستم چرخشی نداشتند. همیشه دروازه بان یک و دو ایشان مشخص بوده است. شاید در طول فصل یک اتفاقاتی افتاده که دروازه بان دوم بازی کرده است. ولی ما در این فصل چنین قضیه ای را نداشتیم.

 

1589849

 

 

یک گل نادر در بازی رفت دریافت کردیم

بالاخره اوت جزئی از اتفاقات فوتبال است. بازی رفت مان مقابل پیکان جزو بازی های بسیار خوب مان بود که امید گل ما آمار بالایی داشت. یکسری بدشانسی ها در آن دیدار گریبان مان را گرفت. همان گلی که از روی پرتاب اوت در بازی رفت از پیکان دریافت کردیم جزو اتفاقات نادر بود. بسیار امیدوار هستیم که در بازی فردا با توجه به شرایط روحی و تمرینات خوب نتیجه خوبی کسب کنیم.

 

فقط خواستار عدالت هستیم و بس!
در رابطه با داوری نمی خواهم خیلی صحبت کنم. ما تیمی بودیم که از نظر داوری خیلی ضرر کردیم. استارت این قضیه بازی نفت آبادان بود که یک پنالتی بر ضد ما گرفتند. همه گفتند که این پنالتی درست نبود. فقط خواستار عدالت هستیم و چیز زیادی نمی خواهیم. امیدوارم خیلی اسم آقای قلعه نویی در داوری ها دخیل نباشد. چون آقای قلعه نویی هر جا سرمربی بوده یک جاهایی شاید ناداوری های سهوی اتفاق افتاده ولی امیدوارم این ذهینت کلا برای ما پاک شود.

دیدگاه‌ها