کد خبر : 1748911 | 24 فروردين 1400 ساعت 12:49 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

"نگران نباشید غذا گیرم می‌آید"

واکنش پسر سولسشر به درگیری اوله و ژوزه مورینیو

اوله گنار سولسشر و ژوزه مورینیو پس از شکست 3-1 تاتنهام برابر منچستریونایتد جنگی لفظی با یکدیگر داشتند که طی آن سرمربی یونایتد اظهارات تعجب‌برانگیز و حتی خنده‌داری مطرح کرده بود.

واکنش پسر سولسشر به درگیری اوله و ژوزه مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، نوا، پسر اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرده است که جنگ لفظی بین پدرش و مورینیو به نظرش خنده دار آمده است.

در دقیقه 34 بازی منچستریونایتد و تاتنهام ادینسون کاوانی موفق شد دروازه تاتنهام را باز کند اما پیش از این گل اسکات مک تامینی روی سون هیونگ مین مرتکب خطا شده بود و همین موضوع باعث شد که داور بعد از بازبینی صحنه گل ستاره اروگوئه ای را مردود اعلام کند.

 

1590571

 

سرمربی شیاطین سرخ در پایان بازی و به رغم پیرزی 3-1 برابر حریف به ستاره کره ای تاتنهام حمله کرد و گفت: " ما نباید گول بخوریم. اگر پسر من بود و بعد از چنین ضربه ای سه دقیقه روی زمین می افتاد و به کمک 10 نفر احتیاج داشت تا بلند شود، هیچ غذایی به او نمی رسید‌. البته این ما نبودیم که فریب خوردیم بلکه داور مسابقه به اشتباه افتاد."

این سخنان سولسشر باعث خشم مورینیو شد و او نیز در جواب گفت: " سانی بسیار خوش شانس است که پدری بهتر از اوله دارد. من خودم یک پدرم و به عنوان یک پدر شما همواره مسئول غذا دادن به بچه های تان هستید و این ربطی به کاری که انجام می دهند ندارد. حتی اگر مجبور هستید برای سیر کردن بچه های تان دزدی کنید باید این کار را انجام دهید. من به اوله گفتم چه نظری در مورد صحبتهایش دارم. خیلی خیلی ناامید شده ام."

 

1590567

 

حالا اما نوا سولسشر هم وارد این بحث شده است و به شوخی اعلام کرده پدرش همیشه به او غذا می دهد و معتقد است که مورینیو از صحبت های پدرش سواستفاده کرده است تا حواس ها را از شکست تاتنهام پرت کند. 

نوا گفت: "روز یکشنبه خیلی خندیدم. من هیمشه غذا گیرم می آید. می توانم در این باره به همه اطمینان بدهم. امروز قبل از تمرین از من پرسیدند که غذا گیرم آمده یا نه. من هیچوقت آنطور که سون خودش را زمین انداخت خودم را زمین نزده ام. مورینیو احتمالا فقط می خواست که تمرکز را از روی این حقیقت که بازی را باخته اند، بردارد."

دیدگاه‌ها