کد خبر : 1748971 | 24 فروردين 1400 ساعت 16:50 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازی های دورتموند را دنبال می کنم؛

گوندوغان: آینده هالند درخشان خواهد بود

ایلکای گوندوغان، هافبک آلمانی منچسترسیتی به تمجید از ارلینگ هالند پرداخته است.

گوندوغان: آینده هالند درخشان خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در دیدار رفت و در انگلیس موفق شد 1-2 دورتموند را مغلوب کند و حالا فردا شب در دیداری دشوار در خانه این تیم مهمان دورتموند خواهد بود. ایلکای گوندوغان، ستاره این فصل سیتی در نشست خبری این مسابقه حاضر شده و مدعی شد آینده درخشانی پیش روی ارلینگ هالند، گلزن جوان دورتموند قرار دارد.

 

ایلکای گوندوغان گفت: "من از عملکرد هفته گذشته دورتموند تعجب نکردم، من هنوز مسابقات این تیم را دنبال کرده و تا آنجا که ممکن است بازی ها را تماشا می کنم. من می دانم که بازیکنان دورتموند  کیفیت فردی زیادی داشته و آنها سریع و فوق العاده هستند. من می دانم که دورتموند می تواند در روز خوبش هر تیم بزرگی در اروپا را شکست دهند. من تازه دیدار دورتموند را در مونیخ تماشا کردم، آنها واقعا خوب بازی کردند و من می دانستم که آنها توانایی سلطه بر تیم های بزرگ را دارند.

 

1588093

 

ارلینگ هالند استعدادی بزرگ و توانا بوده و قادر به زدن گل های فراوانی است. او به دنبال فضاهایی است که کار را برای تیم های رقیب دشوار سازد و هالند مقابل هر تیمی که بازی کرده قادر به ضربه زدن بوده است. آمار ارلینگ هالند در لیگ و اروپا فوق العاده بوده، او بسیار جوان است و این نشان می دهد که هالند آینده ای درخشان خواهد داشت. من او را نمی شناسم، اما به نظر می رسد هالند برنامه بزرگی برای صعود به قله دارد. 

 

عدم حضور هواداران به خصوص در بازی های دشوار بسیار مهم است. وقتی در خانه بازی می کنید، حضور هواداران شما را به سمت جلو سوق داده و احساس متفاوتی به حریف می دهد. من پنج سال در دورتموند بازی کردم و خبر دارم حضور هواداران این تیم در استادیوم چقدر مهم و شگفت انگیز است."

دیدگاه‌ها