کد خبر : 1750213 | 30 فروردين 1400 ساعت 13:53 | 22.9K بازدید | 11 دیدگاه

کارت قرمزهای ACL به نام عراقی ها!

تنها دو کارت قرمز در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از جیب داوران خارج شده که هر دوی آنها برای بازیکنان عراقی بوده است.

کارت قرمزهای ACL به نام عراقی ها!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال شب گذشته موفق شد دومین دیدار مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را با یک پیروزی قاطعانه به پایان برساند. شاگردان مجیدی در مصاف با الشرطه با 3 گل به پیروزی رسیدند تا در صدر جدول گروه سوم قرار بگیرند.
در این دیدار، حوسام خادم بازیکن الشرطه به دلیل بی احتیاطی هنگام فرود آمدن، به هر دو پای روی بدن فرشید اسماعیلی پیاده شد که نایفون رویش جیمانی داور سنگاپوری این بازی با خارج کردن کارت قرمز مستقیم از جیب خود، بازیکن نماینده عراق را از زمین بازی اخراج کرد.


در حالیکه بازیکنان و کادرفنی الشرطه به شدت نسبت به اخراج این بازیکن معترض بودند، اما تصاویر تلویزیونی به خوبی نشان می دهد که تصمیم شجاعانه داور بازی درست بوده و الشرطه بیش از 80 دقیقه را مقابل استقلال با یک یار کمتر ادامه داد.
نکته جالب اینکه کارت قرمزی که حوسام خادم دریافت کرد، دومین کارت قرمز این مسابقات بود. در بازی دور اول مرحله گروهی، همام طارق بازیکن سابق استقلال و فعلی نیروی هوایی عراق، در دقیقه 89 به دلیل خطای خشن بر روی پای کایو بازیکن الشارجه، کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد.

 

1592816

 

1592817

 

1592819

 

1592818

 


بدین ترتیب تا پایان دور دوم این بازی ها، 2 بار داوران مسابقات کارت قرمز را از جیب خود خارج کرده اند که هر دوی آنها برای بازیکنان عراقی و تیم های نیروی هوایی و الشرطه بوده تا نمایندگان این کشور، خشن ترین تیم های حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا لقب بگیرند.

 

دیدگاه‌ها