کد خبر : 1751204 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 02:09 | 46.8K بازدید | 16 دیدگاه

الرایة: الدحیل به دنبال تاریخ سازی است

روزنامه قطری الرایة نوشت که الدحیل به دنبال تکرار پیروزی شیرین مقابل استقلال است.

الرایة: الدحیل به دنبال تاریخ سازی است

به گزارش "ورزش سه"، دور چهارم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، امشب برگزار می شود که در یکی از این دیدارها و در ساعت 00:45 بامداد فردا، استقلال و الدحیل در دیداری حساس و تماشایی به مصاف هم خواهند رفت.


روزنامه الرایة با پرداختن به دیدار حساس دو تیم نوشته است: تیم الدحیل امیدوار است بتواند پیروزی خود مقابل استقلال را تکرار کند و صدر جدول گروه C را حفظ کند. آنها امیدوارند که همچنان به نمایش های ممتاز خود در این گروه ادامه دهند تا حضور خود در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را تضمین کنند.


الرایة در ادامه به انگیزه های سرمربی این تیم برای تاریخ سازی اشاره و نوشته است: الدحیل به دنبال شکست استقلال است تا تحت هدایت صبری لموشی سرمربی فرانسوی خود به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شود. در صورت رخ دادن این اتفاق، الدحیل برای اولین بار در تاریخ خود به عنوان تیم اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راهی مرحله بعد می شود.


دیدار رفت دو تیم که یک بازی بسیار پر گل و زیبا بود، با نتیجه 4 بر 3 به سود الدحیل به پایان رسید. شاگردان فرهاد مجیدی به دنبال جبران این شکست و بازپس گیری صدر جدول از نماینده قطر هستند. دیدار سخت و دشواری که می تواند تکلیف صدرنشین این گروه را تا حدود زیادی مشخص کند.

 

دیدگاه‌ها