کد خبر : 1751398 | 04 اردیبهشت 1400 ساعت 23:18 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

برد ۴ گله بنفیکا با بازگشت طیبی

فوتسالیست ایرانی بنفیکا در شب برتری تیمش مقابل براگا حضور ثابت در زمین داشت.

برد ۴ گله بنفیکا با بازگشت طیبی

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار ماقبل پایانی هفته سی‌اُم و پایانی مرحله اول فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ برتر فوتسال پرتغال، تیم بنفیکا که حسین طیبی را پس از هفت هفته غیبت در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب مقابل تیم رده هفتمی براگا قرار گرفت.

 

یاران طیبی که در ۲۹ مسابقه قبلی لیگ برتر فوتسال پرتغال هیچ شکستی نداشته و ۲۵ پیروزی و ۴ مساوی داشتند، امشب هم توانستند به برتری ۴ بر ۲ مقابل براگا برسند تا مرحله نخست این رقابت‌ها را با ۸۲ امتیاز به پایان برسانند.

 

تیم فوتسال بنفیکا در حضور ستاره ایرانی خود با برتری مقابل براگا به امتیاز ۸۲ رسید تا با دو امتیاز کمتر نسبت به اسپورتینگ لیسبون صدرنشین، به‌عنوان تیم دوم راهی مرحله پلی‌آف لیگ برتر پرتغال شود و شانس خود را برای قهرمانی بیشتر کند.

 

یاران طیبی در مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال پرتغال باید دو مسابقه در دور یک چهارم و در صورت صعود به نیمه نهایی دو بازی در این مرحله انجام دهند تا پس از راهیابی به فینال، پنج مسابقه را برای رسیدن به قهرمانی برگزار کنند.

 

حسین طیبی، ملی‌پوش ایرانی بنفیکا که در این فصل ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۷ پاس گل داده است، پس از هفت هفته دوری از میادین به دلیل آسیب دیدگی، امشب مقابل براگا حضور کامل داشت.

 

بنفیکا دو روز دیگر برای انجام مسابقه مرحله یک چهارم نهایی فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان فوتسال اروپا راهی کرواسی، میزبان بازی‌ها خواهد شد تا بازی خود را مقابل غیرت قزاقستان، تیم سابق حسین طیبی برگزار کند.

دیدگاه‌ها