کد خبر : 1751664 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 10:15 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

تیم فصل گذشته مهدی طارمی در خطر سقوط!

قابل باور نیست ریوآوه تیم فصل گذشته مهدی طارمی در خطر سقوط به دسته پایین تر قرار دارد.

تیم فصل گذشته مهدی طارمی در خطر سقوط! 

به گزارش "ورزش سه"، ریوآوه فصل گذشته یکی از تیم های خوب لیگ برتر پرتغال به حساب می آمد تا جایی که با ارایه بازی های تهاجمی و موقعیت هایی که برای مهدی طارمی خلق می کرد موجب شد  تا مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به لطف گل های متعددی که برای این تیم به ثمر رساند پیراهن پورتو را برتن کند اما حال اگر در 5 هفته باقی مانده لیگ برتر پرتغال در روند نتیجه گیری خود تغییری ایجاد نکند ممکن است به دسته پایین تر سقوط کند. 

 

ریوآوه بعد از شکست برابر ماریتیمو این هفته در خانه فریرا تن به تساوی یک بر یک داد و با 30 امتیاز به رده چهاردهم جدول سقوط کرد. روند نتیجه گیری این تیم در هفته های پایانی لیگ برتر اصلا قابل دفاع نبوده است و همان طور که اشاره شد اگر این روند در 5 هفته باقی مانده تغییر نکند ممکن است با کابوس سقوط برای این تیم همراه باشد. تیمی که فصل گذشته با در اختیار داشتن مهدی طارمی حتی در برابر تیم های بزرگ فوتبال پرتغال هم خوب نتیجه می گرفت و در نهایت بر سکوی پنجم بازی ها ایستاد. 

 

در لیگ برتر پرتغال 18 تیم حضور دارند که در پایان تیم های 17 و 18 مستقیم به دسته پایین تر سقوط می کنند و تیم 16 هم برای بقاء مجبور به حضور در بازی های پلی آف می شود. هم اکنون تیم پانزدهم ماریتیمو است که علی علیپور و امیر عابدزاده را در اختیار دارد. این تیم هم همانند ریوآوه 30 امتیازی است اما در هفته های اخیر سیر صعودی داشته و به نظر می رود با این روند شانسش برای بقاء در جدول بازی ها به مراتب بیشتر از ریوآوه باشد. این تیم در 4 بازی اخیر خود در سه بازی در برابر فارنسه – ریوآوه و بوآویستا با نتیجه مشابه یک بر صفر پیروز شد که در دو بازی زننده گل ها علی علیپور بوده و در دیگر بازی هم علی علیپور پاس گل داده است. هم اکنون تیم شانزدهم جدول بوآویستا است که تنها دو امتیاز با ریوآوه فاصله دارد و در هفته های باقی مانده می تواند به جبران اختلاف امتیازش با ریوآوه امیدوار باشد. 

 

به باور تماشاگران تیم ریوآوه و البته کارشناسان فوتبال پرتغال یکی از دلایل افت فاحش ریوآوه از دست مهدی طارمی بوده و اینکه مهاجم جایگزین نتوانسته به خوبی مهاجم ایرانی از موقعیت ها در خط حمله ریوآوه بهره ببرد. البته کم لطفی است به این نکته اشاره نشود که مهدی طارمی خیلی از موقعیت های گلزنی را خودش خلق می کرد؛ به خصوص با پنالتی هایی که برای تیمش می گرفت.

 

1595147

دیدگاه‌ها