کد خبر : 1751769 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 17:46 | 43.1K بازدید | 2 دیدگاه

وداع با 3-3-4؛ سیستم بازی استقلال تغییر می‌کند

استقلال مجبور است در دیدار با الاهلی عربستان تغییر سیستم بدهد.

وداع با 3-3-4؛ سیستم بازی استقلال تغییر می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، آبی های پایتخت در شرایطی فردا پنجمین مسابقه آسیایی خود را مقابل الاهلی عربستان برگزار می کنند که شیخ دیاباته و محمد نادری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت.


استقلال در دو بازی گذشته مقابل الدحیل قطر با سیستم 3-3-4 بازی کرد و از مثلث خطرناک دیاباته، مطهری و قایدی در خط حمله بهره برد. حالا اما با توجه به غیبت دیاباته شاهد تغییر سیستم آبی ها در بازی با الاهلی خواهیم بود.


استقلال در مسابقه اول با الاهلی عربستان سیستم 2-4-4 را مورد استفاده قرار داد و مطهری و قایدی زوج خط حمله بودند. حالا نیز به احتمال فراوان شاهد تکرار بازی آبی ها در بازی برگشت با آرایش 2-4-4 خواهیم بود. 


این در حالی است که استقلال در بازی فرداشب نیاز مبرم به پیروزی دارد تا شانس صعود خود را افزایش بدهد. با توجه به این موضوع احتمال دارد سرمربی استقلال بخواهد ریسک کند و تیمش را با آرایش 2-5-3 به زمین بفرستد. با توجه به اینکه محمد نادری هم مصدوم است و به بازی با الاهلی نمی رسد و میلیچ بازیکن هجومی تری است احتمال اینکه آبی ها فردا شب با 3 مدافع مرکزی به میدان بروندو وریا غفوری و میلیچ دو ستاره کناری آبی ها در سیستم 2-5-3 باشند هم وجود دارد.


حال باید منتظر ماند و دید در نهایت فرهاد مجیدی چه تصمیمی درباره تیمش خواهد گرفت و آبی ها را با چه سیستمی مقابل الاهلی عربستان به زمین خواهد فرستاد.

دیدگاه‌ها