کد خبر : 1751911 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 10:56 | 15.2K بازدید | 5 دیدگاه

یک قدم تا قهرمانی نراتزوری؛

اینتر روز شنبه قهرمانی را جشن می گیرد؟

اینتر می تواند رد صورت پیروزی برابر کروتونه و شکست یا تساوی آتالانتا برابر ساسولو، روز شنبه قهرمانی در سری آ را جشن بگیرد.

اینتر روز شنبه قهرمانی را جشن می گیرد؟

به گزارش "ورزش سه"، شکست 3-0 میلان برابر لاتزیو در شب گذشته به این معنا بود که آتالانتا با 68 امتیاز به رده دوم جدول سری آ صعود کرد.

شاگردان آنتونیو کونته می توانند روز شنبه قهرمانی در اسکودتو را جشن بگیرند اگر بتوانند در پایان هفته سی و یکم از سری آ در صدر جدول اختلافی 12 امتیازی با تیم دوم ایجاد کنند.

 

1595514

 

این اختلاف 12 امتیازی به صورت های مختلفی ممکن است اتفاق بیافتد اما محتمل ترین گزینه این است که اینتر کروتونه را شکست دهد و آتالانتا نیز نتواند هر سه امتیاز بازی برابر ساسولو را به دست بیاورد.

گزینه بعدی کمی پیچیده تر است چرا که نیازمند این است که  اینتر با کروتونه مساوی کند، آتالانتا برابر ساسولا شکست بخورد و ناپولی، یوونتوس و میلان نیز در مسابقات خود ببازند.

نراتزوری به هر حال باید تا بعد از ظهر روز شنبه که آتالانتا به مصاف ساسولو می رود، برای گرفتن جشن قهرمانی صبر کند.

 

1595037

 

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، پس از پیروزی این تیم در این هفته برابر ورونا گفت: "مدیریت قهرمانی در این فصل به معنای تبدیل شدن این بازیکنان به گروهی برنده است. هرگز فراموش نکنید که دیگران در حال امتیاز از دست دادن هستند. اما ما ثابت قدم بوده ایم و گرچه گاهی اوقات شرایطی دشوار را تحمل کردیم، اما پای خود را روی پدال گاز نگه داشته ایم.

ما در طول دو فصل گذشته خیلی تلاش کردیم. همانطور که بارها گفته ام اینتر مدت ها بود که در کورس قهرمانی حضور نداشت. فصل گذشته هم برای قهرمانی تلاش کردیم. این فصل فاصله ای تا قهرمانی نداریم، اما باید هم در سطح ذهنی و هم فنی باز هم تلاش کنیم."

 

1595515

 

اینتر در بازی برابر ورونا با تک گل دقیقه 76 متئو دارمیان به پیروزی دست یافت و پس از این گل کونته نیز به همراه شاگردانش در شادی پس از گل شرکت کرد.

 

کونته در این باره گفت: "شرکت کردن در جشن شادی گل متئو دارمیان؟ توضیح این واکنش آسان است، در این جشن من 95 درصد احتمال فتح اسکودتو را دیدم."

دیدگاه‌ها