کد خبر : 1752138 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 11:43 | 24.5K بازدید | 2 دیدگاه

امامی فر استعفاء داد؛ مثل جوادی!

علیرضا امامی فر رییس مرکز ملی فوتبال ایران از سمت خود استعفاء کرد و چند روزی است که سر کارش حاضر نمی شود.

امامی فر استعفاء داد؛ مثل جوادی!

 

به گزارش "ورزش سه"، او در تاریخ 17 فروردین از سوی رییس فدراسیون فوتبال به عنوان رییس مرکز ملی فوتبال ایران انتخاب شده بود. این جایگاه پیش تر در اختیار محمد رضا ساکت مدیر عامل فعلی باشگاه سپاهان قرار داشت. اما علیرضا امامی فر چند روزی است که از سمت خود استعفاء کرده و بر سر کار حاضر نمی شود. جالب اینکه علیرضا امامی فر در این باره مصاحبه ای نداشته و فدراسیون فوتبال هم هیچ واکنشی به این استعفاء نشان نداده است. 

 

آنطور که روزنامه فرهیختگان گزارش داده، علیرضا امامی فر در متن استعفایی که برای فدراسیون فوتبال تهیه کرده مشکلات خانوادگی را دلیل این استعفاء اعلام کرده است اما گویی این استعفاء دلایل دیگری هم داشته است. ظاهرا علیرضا امامی فر بعد از حضور در این پست متوجه شد که تصمیمات او در مجموعه فنی نیست و بیشتر باید در خصوص زمین های کمپ تصمیم گیری کند و از اینرو از سمت خود استعفاء کرد تا در آینده شرایط بهتری را در فوتبال تجربه کند. 

 

پیش از علیرضا امامی فر، علی جوادی مدیر روابط عمومی وسخنگوی فدراسیون فوتبال از سمت خود استعفاء کرده بود. او در نشانه ی اعتراض به انتخاب مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی از سمت خود استعفاء کرد. در حالی که علی جوادی تلاش می کرد حسین فرکی یا مهدی مهدوی کیا سرپرست تیم ملی شوند عزیزی خادم به مجتبی خورشیدی برای سرپرستی تیم ملی حکم داد و همین بهانه ای شد که علی جوادی از سمت خود استعفاء کند.

دیدگاه‌ها