کد خبر : 1752519 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 02:50 | 57.4K بازدید | 1 دیدگاه

سومین پنالتی‌زن برتر تاریخ منچستریونایتد 

برونو فقط از دو نفر عقب است (عکس)

هافبک پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد بازهم برای تیمش درخشید و توانست در پیروزی پرگل شیاطین سرخ سهیم باشد.

به گزارش "ورزش سه" جشنواره گل شاگردان اوله‌گنار سولسشر در جدال با رم، از گلزنی برونو فرناندز آغاز شد؛ ستاره بی‌چون و چرای یونایتدی‌ها در فصلی که گذشت هم با گلزنی‌های خود و هم گلسازی‌هایش توانسته بارها و بارها ناجی منچستر شود و حالا بی‌تاب رسیدن به قهرمانی لیگ اروپا با شیاطین سرخ است. فرناندز در شب گلباران رم در ورزشگاه الدترافورد بازهم درخشش فوق‌العاده‌ای داشت.

 

 

1596432

 

 

در 6 گلی که شاگردان سولسشر وارد دروازه رم کردند، فرناندز با دو گل و دو پاس گل سهیم بود؛ او امشب توانست 25مین گل خود در تمامی تورنمنت‌ها را به ثمر برساند که در قیاس با بازیکنان لیگ جزیره تنها هری کین (31 گل) و محمد صلاح (29 گل) از او آمار بهتری دارند.

 

ضمن آن‌که ستاره پرتغالی منچستر یونایتد با به ثمر رساندن پنالتی که کاوانی به دست آورده بود، 20مین پنالتی خود را در زمان حضورش در جمع شیاطین سرخ را به گل تبدیل کرد تا از این حیث به سومین بازیکن تاریخ منچستریونایتد تبدیل شود؛ پیش‌تر از او، نیستلروی (با 28 گل پنالتی) و وین رونی (با 27 گل پنالتی) حضور دارند.

 

نکته جالب، نیستلروی به این آمار در پنج فصل حضورش دست یافته و رونی هم در سال 13 حضورش در یونایتد به چنین رکوردی رسید اما برونو فرناندز تنها پس از یک و نیم‌فصل چنین رکورد رویایی را از آن خود کرده است.

دیدگاه‌ها