کد خبر : 1752728 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 09:59 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

ماتیس دی لیخت؛

هدف یوونتوس نایب قهرمانی است

ماتیس دی لیخت، مدافع یوونتوس مدعی شد فعلا به بستن بازوبند کاپیتانی این تیم فکر نمی کند.

هدف یوونتوس نایب قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، نتایج یوونتوس در این فصل چندان تعریفی نداشته و این تیم بر خلاق یک دهه قبل در این مقطع از فصل نه شانسی برای فتح اسکودتو دارد و نه رسیدن به مراحل پایانی لیگ قهرمانان. اخباری در مورد احتمال تبدیل شدن ماتیس دی لیخت به کاپیتان آتی بیانکونری مطرح شده، اما این مدافع هلندی این موضوع را اولویت فعلی خود نمی داند.

 

ماتیس دی لیخت گفت: "ما در ترکیب یوونتوس چهار کاپیتان به نام های جورجیو کیه لینی، لئوناردو بونوچی، جانلوئیجی بوفون و الکس ساندرو که داریم که تجربه زیادی داشته و سالهاست اینجا بازی می کنند. برای من مهمترین هدف این است که خوب بازی کرده و به تیم کمک کنم. در ادامه سرمربی تصمیم می گیرد که چه کسی کاپیتان باشد، اما در حال حاضر این موضوع هدف و اولویت من نیست.

 

1565315

 

گلزنی از ویژگی های من است و راضی نیستم که در این فصل فقط یک گل به ثمر رسانده ام. قطعا می خواهم این خصوصیت خودم را بهبود بخشیده و بیشتر دروازه حریفان را باز بکنم. ما از تساوی در فلورانس ناامید شده ایم و باید برای بدست آوردن سه امتیاز بیشتر تلاش می کردیم.

 

ما در ابتدای فصل به فکر فتح اسکودتو بودیم، اما حالا هدف یوونتوس کسب رتبه دوم و بازی کردن در فصل بعد لیگ قهرمانان است. ما تیمی قدرتمند هستیم و باید به فکر حضور در رتبه های بالای جدول باشیم."

دیدگاه‌ها