کد خبر : 1752736 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 10:16 | 9.4K بازدید | 3 دیدگاه

سایپا با بیاتی نیا وارد لیگ برتر می شود؟

تمرینات تیم سایپا هم چنان زیر محسن بیاتی نیا ادامه دارد و این تیم فردا در یک بازی تدارکاتی رودرروی بادران یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر در دسته اول قرار می گیرد.

سایپا با بیاتی نیا وارد لیگ برتر می شود؟ 

به گزارش "ورزش سه"، سایپا بعد از اینکه محسن بیاتی نیا را به عنوان سرمربی تیم اعلام کرد اشاره داشت که این مربی، مربی موقت تیم است و به زودی سرمربی اصلی تیم مشخص خواهد شد. در روزهای پیشین فرصت خوبی برای سایپا وجود داشت که سرمربی جدید را برگزیند اما عدم انتخاب سرمربی جدید برای تیم این شا ئبه را به وجود آورده است که سایپا با محسن بیاتی نیا وارد بازی های لیگ برتر خواهد شد و موفقیت این مربی جوان حتی ممکن است منجر به بقای مدیر آکادمی باشگاه سایپا در سمت فعلی اش شود. 

 

سایپا روزهای حساسی را در لیگ برتر سپری می کند و در خطر سقوط به دسته ی پایین تر قرار دارد. روند این تیم در هفته های اخیر لیگ برتر اصلا قابل دفاع نبوده است و اگر تغییری در روند نتیجه گیری ایجاد نکند شرایط سختی برای ادامه ی حضور در جمع تیم های لیگ برتری خواهد داشت. باید منتظر ماند و دید که آیا محسن بیاتی نیا قادر خواهد بود سایپا را به ساحل آرامش برساند یا نه. هم چنین بر اساس دیدگاه باشگاه سایپا و اعلام رسمی که داشته می توان پیش از شروع بازی های لیگ برتر منتظر حضور یک سرمربی جدید در راس کادر فنی سایپا بود. به خصوص که شایعاتی هم در این باره به گوش می رسد. این شایعات پیرامون مربی است که در بازی های لیگ قهرمانان آسیا و در کادر فنی یکی از تیم ها حضور داشته است.

دیدگاه‌ها