کد خبر : 1755581 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 11:46 | 46.8K بازدید | 2 دیدگاه

کلوپ دو خرید برتر خود را معرفی کرد

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول بهترین خریدهای دوران مربیگری خود را معرفی کرد.

کلوپ دو خرید برتر خود را معرفی کرد

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه لیورپول فصل چندان خوبی نداشته و حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیز برای این تیم دشوار شده است، اما محمد صلاح همچنان درخشان ظاهر شده و تا اینجای فصل 30 بار دروازه حریفان را باز کرده است. یورگن کلوپ، سرمربی مرسی سایدی ها از محمد صلاح و رابرت لواندوفسکی به عنوان بهترین خریدهای دوران مربیگری خود یاد کرد.

 

1601827

 

یورگن کلوپ گفت: "محمد صلاح یک فصل فوق العاده را سپری کرد و اگر تیم ثبات بیشتری داشت او می توانست گل های بیشتری نیز وارد دروازه حریفان بکند. گاهی اوقات محمد صلاح به اندازه کافی مورد ستایش قرار نمی گیرد، اما این موضوع کار من نیست و نیازی وجود ندارد که من تغییر بکنم. افراد دیگر در این باره تصمیم می گیرند، من هیچ نفوذی ندارم و البته نمی دانم این مسئله مهمترین موضوع باشد یا نه.

 

بهترین خرید دوران مربیگری؟ بله، قطعا محمد صلاح در این لیست در بالای جدول قرار دارد. البته همه چیز تنها معطوف به جذب یک بازیکن جدید نیست، شما می توانید با یک بازیکن قرارداد ببندید، اما همه ما باید مسئولیت پذیر باشیم و طبیعی است که چنین اتفاقی هم در مورد بازیکنان و هم مربیان رخ بدهد. البته باید از رابرت لواندوفسکی هم نام ببرم که سالها پیش با مبلغ متفاوتی با او قرارداد امضا کردم و او نیز روند پیشرفت فوق العاده را طی کرد."

دیدگاه‌ها