کد خبر : 1756149 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 22:43 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار ماریتیمو - اسپورتینگ تشریفاتی شد

بقای ماریتیمو تیمی که علی علیپور و امیر عابدزاده را در اختیار دارد در لیگ برتر پرتغال قطعی شد.

دیدار ماریتیمو - اسپورتینگ تشریفاتی شد 

به گزارش "ورزش سه"، این بدین معنی است اگر ماریتیمو در هفته ی پایانی بازی ها در برابر صدرنشین یعنی اسپورتینگ شکست بخورد باز در جدول بازی ها باقی می ماند. ماریتیمو شب گذشته در هفته ی سی و سوم بازی ها در خانه در برابر تیم ویتوریا گیمارش به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت و با 35 امتیاز در رده ی سیزدهم جدول قرار گرفت. 

 

آخرین تیم در خطر سقوط ریوآوه است که با 31 امتیاز تیم شانزدهم جدول به حساب می آید که در صورت پیروزی در بازی پایانی 34 امتیازی می شود. در چنین شرایطی ماریتیمو با رساندن شمار امتیازات خود به عدد 35 بقای خود را در جدول بازی ها قطعی کرد. در هفته های پایانی لیگ برتر پرتغال امیر عابدزاده با کلین شیت های پی در پی خود و علی علیپور با به ثمر رساندن 2 گل و خلق یک موقعیت گل در سه بازی و به ارمغان آوردن 9 امتیاز برای ماریتیمو در بقای این تیم در جدول رده بندی لیگ برتر پرتغال نقش اثرگذاری داشتند. 

 

گفتنی است در لیگ برتر پرتغال 18 تیم حضور دارند. تیم های 17 و 18 مستقیم به دسته ی پایین تر سقوط می کنند. بر این اساس سقوط ناسیونال که در قعر جدول قرار دارد به دسته ی پایین تر قطعی شده است. باید منتظر ماند و دید که در هفته ی پایانی تیم های فارنسه و ریوآوه چه نتایجی را به دست خواهند آورد. تیم شانزدهم راهی مرحله ی پلی آف می شود. ریوآوه که هم اکنون با حضور در رتبه ی شانزدهم جدول باید در مرحله ی پلی آف حاضر شود تیم فصل گذشته مهدی طارمی بود که فصل گذشته با گلزنی های مهاجم ایرانی خود به رتبه ی پنجم رسیده بود.

دیدگاه‌ها