کد خبر : 1756616 | 30 اردیبهشت 1400 ساعت 18:00 | 47K بازدید | 0 دیدگاه

دژان لوورن:

جدایی سخت بود اما از ترک لیورپول پشیمان نیستم

دژان لوورن، مدافع سابق لیورپول، می‌گوید از ترک این تیم و حضور در لیگ روسیه پشیمان نیست.

جدایی سخت بود اما از ترک لیورپول پشیمان نیستم

به گزارش "ورزش سه"، این مدافع کروات شش فصل را در آنفیلد به سر برد و در آنجا با سرخ ها به یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر دست یافت. با این حال دژان لوورن بعد از ارائه نمایش های خوب زیر نظر یورگن کلوپ در تابستان گذشته تصمیم به ترک لیورپول گرفت و به باشگاه زنیت پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال روسیه تجربه کند.

 

لوورن در رابطه با ترک لیورپول گفت: "من از هیچ چیز پشیمان نیستم. وقتی آن تصمیم را گرفتم در آن لحظه و با توجه به وضعیت روحی ام کار درستی بود و نمی توانستم حسرت بخورم. ترک لیورپول بسیار دشوار بود چرا که من در آنجا با بچه هایم که به مدرسه می رفتند زندگی می‌کردم و من و همسرم نیز به زندگی در آنجا عادت کرده بودیم. وقتی دوستانی مانند محمد صلاح هم دارید از رفتن بیشتر ناامید می شوید."

 

 

1554196

 

 

لوورن در ادامه گفت: "هنوز بازی های لیورپول را می‌بینم و لیگ های فرانسه، اسپانیا و آلمان را هم تماشا می کنم. در هر لیگ بازیکنان ملی‌پوش و افرادی وجود دارند که پیش از این بارها بازی کرده‌ام.  البته من هنوز هم لیورپول را دوست دارم و می‌خواهم عملکرد خوبی از آنها را تماشا کنم. با ژردان شقیری صحبت کرده ام. با کاپیتان جردن هندرسون و واینالدوم نیز پیام هایی رد و بدل کرده ام اما با صلاح از همه بیشتر بوده است."

دیدگاه‌ها