کد خبر : 1757327 | 02 خرداد 1400 ساعت 20:42 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

دشان: چیزی از جزئیات حرف هایم با بنزما نمی‌گویم

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، معتقد است که دیگر نباید بحث های مربوط به گذشته را مطرح کرد.

دشان: چیزی از جزئیات حرف هایم با بنزما نمی‌گویم

به گزارش "ورزش سه"، لیست تیم ملی فرانسه برای رقابت های یورو یک سوپرایز غیرمنتظره داشت؛ جایی که مشخص شد کریم بنزما بعد از حدود پنج سال دوباره برای خروس ها به میدان خواهد رفت و می‌تواند در بهترین روزهای فوتبالی خود تیم ملی کشورش را در یورو همراهی کند.

 

 

1585795

 

 

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، اخیراً اعلام کرده بود که بعد از صحبت های طولانی با کریم‌بنزما تصمیم به بازگشت او گرفته است. دشان حالا در جدیدترین مصاحبه خود در این باره می‌گوید: "من درباره صحبت‌هایی که بین ما رد و بدل شد چیزی نمی‌گویم اما می‌توانم بگویم که این یک بحث طولانی بود.

 

مسئله مهم امروز و فرداست. این واقعیت که قبلاً در تیم ملی فرانسه حضور نداشته مانع کسب نتایج خوب ما نبوده است. البته اکنون همه چیز چه از طرف من و چه از طرف کریم تغییر کرده است. در گذشته شرایط برای بازگشت او فراهم نبود اما حالا این امکان وجود دارد. به واسطه این تصمیمی که من گرفتم می توانید تصور کنید که شرایط خوب است."

 

 

1563888

 

 

دیدیه دشان درباره اتهام های نژادپرستانه ای که به کریم بنزما وارد شده بود نیز گفت: " شما می خواهید مرا وادار کنید تا درباره چیزهای ناخوشایند صحبت کنم. من دیگر به مسائل مانند قبل نگاه نمی کنم و حالا همه چیز تغییر کرده است."

دیدگاه‌ها