کد خبر : 1757651 | 04 خرداد 1400 ساعت 09:59 | 8.8K بازدید | 2 دیدگاه

با رای اتحادیه مربیان فوتبال انگلیس؛

پپ گواردیولا مربی سال لیگ برتر

پپ گواردیولا، سرمربی کاتالان منچسترسیتی، پس از موفقیت در هدایت سیتی به کسب دو جام و با چشم انداز کسب چمپیونزلیگ در این فصل، به عنوان بهترین مربی سال لیگ برتر برگزیده شد.

پپ گواردیولا مربی سال لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا پس از هدایت سیتی به کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی، از سوی اتحادیه سرمربیان فوتبال انگلیس به عنوان بهترین مربی سال برگزیده شد.

پس از اینکه فصل گذشته سیتی در رقابت با لیورپول بر سر قهرمانی جا ماند، در این فصل سیتیزن ها شروع آرامی در لیگ داشتند اما در نهایت توانستند برتری خود نسبت به دیگر رقبای حاضر در میدان را ثابت کنند.

سیتی با اختلافی 12 امتیازی با تیم دوم جدول قهرمان لیگ برتر شد، در فینال جام حذفی تاتنهام را شکست داد و به قهرمانی رسید و در صورتی که بتواند روز شنبه چلسی را نیز در فینال چمپیونزلیگ شکست دهد، با بالا بردن جام قهرمانی در اروپا فصلی رویایی را به پایان خواهد رساند.

پس از دریافت این جایزه گواردیولا از دیگر سرمربیان و همتایان خود تشکر کرد و همچنین به ستایش بازیکنان و کادر سیتی پرداخت.

 

1605182

 

گواردیولا گفت: "خوشحالم که برای بار دوم این جایزه را می برم. برای من این جایزه بسیار خاص است چرا که با رای سرمربیان همکارم این جایزه به من داده شده است. بردن جایزه ای از این دست تنها در صورتی امکان پذیر است که یک سرمربی توسط متخصصین و حرفه ای های برتر و سطح بالا احاطه شده باشد.

بازیکنان من فوق العاده بوده اند، فداکاری و حرفه ای بودن آنها هرگز متزلزل نشد، حتی در طول فصلی که چالش برانگیزترین فصل ما بوده است.

و کادر فنی من نیز شایسته بالاترین ستایش ها هستند. من خیلی خوش شانس هستم که تیمی از کسانی دارم که هر روز هرچه دارند می دهند تا مطمئن شوند منچستر سیتی در بهترین شرایطی است که ما می توانیم باشیم.

این جایزه تقدیم به آنها و در اشتراک با آنها است."

 

 

1605181

 

تیم زنان چلسی در فینال چمپیونزلیگ برابر بارسلونا 4-0 شکست خورد، اما به رغم این باخت تلخ اِما هِیز، سرمربی چلسی، به عنوان بهترین مربی لیگ زنان انگلیس برگزیده شد.

 

1605179

 

استیون جرارد نیز پس از پایان دادن به سلطه سلتیک در اسکاتلند و رساندن رنجرز به قهرمانی در این فصل بدون حتی یک شکست در لیگ، جایزه دستاورد ویژه را دریافت کرد.

دنیل فارک، گرنت مک‌کن و مایکل داف پس از رساندن تیم های نورویچ سیتی، هال سیتی و چلتنهام تاون به قهرمانی در چمپیونشیپ، لیگ یک و لیگ دوی انگلیس نیز از سوی دیگر سرمربیان همکارشان به عنوان بهترین مربیان سری های پایین تر انتخاب شدند.

دیدگاه‌ها