کد خبر : 2017769 | 09 اردیبهشت 1403 ساعت 19:22 | 44.7K بازدید | 23 دیدگاه

آرزوی ساکا: خدا نکند سیتی امتیاز از دست بدهد!

بوکایو ساکا، مهاجم آرسنال، با تاکید بر اینکه آن‌ها روی نتایج منچسترسیتی تمرکز ندارند، اما نشان داد که آن‌ها امیدوار هستند رقیبشان در کورس قهرمانی امتیاز از دست بدهد.

آرزوی ساکا: خدا نکند سیتی امتیاز از دست بدهد!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر امروز به مصاف تاتنهام رفت و با نتیجه 3-2 برنده شد. این برد به شاگردان میکل آرتتا اجازه داد تا 80 امتیازی شوند و با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول بایستد.

بوکایو ساکا به عنوان یکی از گلزنان آرسنال در بازی امروز به اسکای گفت: "20 دقیقه آخر خوب نبود، اما ارزشش را داشت. حالا ما دوش می‌گیریم، سوار اتوبوس می‌شویم تا ورزشگاه را ترک کنیم، بازی منچسترسیتی آغاز می‌شود و باید به بهترین‌ها امیدوار باشیم!"

2016003

بولت تراکتورشانس قهرمانی آرسنال؟

ما می‌دانیم که دستیابی به قهرمانی برای هواداران و همچنین خودمان ما چه معنایی دارد، بنابراین خوشحالیم. می‌دانیم که این یک برد بزرگ برای ماست، ما سه بازی پیش رو داریم و می‌خواهیم تمام تلاشمان را انجام دهیم!

بولت تراکتورمنچسترسیتی؟

سیتی تیم شگفت انگیزی است، اما کامل نیست. هیچ‌کس کامل و بی‌نقص نیست. آن‌ها می‌توانند امتیاز از دست بدهند. ما فقط باید کارمان را انجام دهیم و ببینیم چه می‌شود.

بولت تراکتوربازی امروز؟

شاید اگر این بازی فصل گذشته انجام می‌شد، تاتنهام به تساوی می‌رسید اما ما نشان دادیم که چه تجربه‌ای داریم. می‌توانیم به ورزشگاه تاتنهام بیاییم و سه امتیاز را بگیریم، حتی زمانی که ریسک زیادی وجود دارد و بازی بزرگی پیش‌روی ماست. جای زیادی برای خطا وجود ندارد، ما از سال گذشته تجربه زیادی به دست آوردیم و برای سه بازی آخر آماده هستیم.

دیدگاه‌ها