کد خبر : 1758002 | 05 خرداد 1400 ساعت 20:43 | 22.9K بازدید | 15 دیدگاه

خیبر خرم آباد 5 – گل ریحان البرز صفر 

لیگ یک / طوفانی به نام ویسی و خیبر خرم آباد

خیبر خرم آباد در تدوام سیر صعودی خود این بار در خانه تیم گل ریحان البرز را از پیش رو برداشت. نه با یک گل یا دو گل. بلکه با 5 گل و در جریان بازی گلی را دریافت نکرد.

لیگ یک / طوفانی به نام ویسی و خیبر خرم آباد 

به گزارش "ورزش سه"، خیبر خرم آباد در این بازی خیلی زود به گل رسید. در دقیقه 2 بازی فرزاد محمدی دروازه ی تیم گل ریحان را باز کرد. خیبر برای رساندن گل دوم تا دقیقه ی 44 بازی صبر کرد که این گل از روی نقطه ی پنالتی و توسط محمد جواد عباسی به ثمر رسید. در نهایت نیمه ی نخست با نتیجه ی دو بر صفر به سود تیم خیبر پایان یافت. 

 

با شروع نیمه ی دوم بار دیگر تیم عبدالله ویسی چهره ی تهاجمی به خود گرفت و در این نیمه هم خیلی زود به گل رسید. زننده ی گل سوم تیم خیبر در این بازی آقای گل بازی ها عارف رستمی بود. این گل در دقیقه ی 58 بازی به ثمر رسید. اما این پایان کار خیبری ها در این بازی نبود. در دقیقه ی 74 بهرام احمدی اندوخته های تیم خیبر را به 4 گل رساند.  خیبر بعد از این گل به بازی تهاجمی خود ادامه داد. ثمره ی ادامه ی حملات یک گل دیگر بود. عارف رستمی این گل را در دقیقه 87 بازی به ثمر رساند و در نهایت بازی با نتیجه ی 5-0 به سود تیم خیبر خرم آباد خاتمه یافت تا تیم گل ریحان یک گام دیگر به دسته ی دوم نزدیک شود. 

 

خیبر با کسب این پیروزی 40 امتیازی شد. اگر چه شاگردان عبدالله ویسی نه به صدر رفتند و نه به رده ی دوم جدول اما مهم ادامه ی سیر صعودی بود که در هفته های آتی به آنها کمک خواهد کرد به این روند ادامه دهند. تیم عبدالله ویسی در دور برگشت به تیم دیگری تبدیل شده است. این تیم در هفته های اخیر همه ی تیم ها را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشته است و تنها در برابر آرمان گهر آنهم از روی نقطه ی پناتی شکست خورد. حالا شاگردان عبدالله ویسی با 35 گل زده تهاجمی ترین تیم لیگ برتر هستند. طوفانی به نام عبدالله ویسی و خیبر خرم آباد همه تیم ها را در می نورد و اگر این طوفان در هفته های باقی مانده ادامه داشته باشد باید منتظر صعود خیبر خرم آباد به لیگ برتر باشیم.

 

1605728

دیدگاه‌ها