کد خبر : 1758096 | 06 خرداد 1400 ساعت 12:44 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

مصاف تیم‌های ملی زنان که به سود شاگردان ایراندوست تمام شد؛

صفر تا صد یک دوئل درون خانوادگی (عکس)

تیم‌های جوانان و بزرگسالان فوتبال زنان ایران عصر دیروز در کمپ تیم‌های ملی دیداری دوستانه را مقابل یکدیگر برگزار کردند که تیم بزرگسالان توانست به برتری برسد.

صفر تا صد یک دوئل درون خانوادگی (عکس)

به گزارش "ورزش سه" پس از دو سال تعطیلی، اولین مسابقه دوستانه تیم ملی فوتبال بزرگسالان زنان ایران عصر دیروز برگزار شد؛ شاگردان ایراندوست برای اولین محک، تیم ملی جوانان را به عنوان حریف تمرینی انتخاب کردند تا پیش از سفر به بلاروس و انجام بازی دوستانه با تیم‌های بلاروس و ازبکستان، آمادگی فنی ملی‌پوشان سنجیده شود و کادرفنی بیشتر بتواند مشکلات تیمش را متوجه شود.

 

1605906

 

البته که این مسابقه برای تیم ملی جوانان هم بسیار مفید بود، آن‌ها که خود را مهیای حضور در تورنمنت کافا به میزبانی تاجیکستان می‌کنند، پس از انجام بازی دوستانه با تیم بادرود تهران، حالا مقابل تیم باتجربه و پرستاره تحت هدایت مریم ایراندوست سطح آمادگی مورد آزمایش قرار گرفت و مطمئنا می‌تواند کمک بزرگی انجام این بازی دوستانه به آمادگی بیشتر شاگردان مریم آزمون نیز داشته باشد.

 

1605905

 

1605907

 

اتفاق جالب‌توجه در حاشیه برگزاری این مسابقه دوستانه رخ داد، جایی‌که از نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال تا معاون وزیر ورزش و تعدادی از نمایندگان مجلس همگی خود را به کمپ تیم‌های ملی رسانده بودند تا نظاره‌گر این مصاف دوستانه باشند؛ با توجه به همجواری این دیدار دوستانه با محل تمرین تیم ملی فوتبال مردان ایران، عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال هم که برای حضور در اردوی تیم اسکوچیچ به محل کمپ آمده بود، ابتدا بین بازیکنان فوتبال زنان رفت و با سخنانی انگیزشی به آن‌ها وعده داد که با تمام وجود خود از آن‌ها حمایت می‌کند.

 

1605909

 

در تیم ملی جوانان بازیکنان از اقصی نقاط ایران به چشم می‌آمدند، بازیکنانی که مطمئنا تعدادشان در ماه‌های آینده بیشتر هم خواهد شد، چرا که با وعده عزیزی‌خادم قرار برای تیم ملی جوانان تیم «الف» و «ب» شکل گیرد تا استعدادیابی گسترده‌تری در این رده سنی حساس و بازیکن‌ساز صورت پذیرد؛ در طرف مقابل هم در تیم ملی بزرگسالان، بازیکنان جوان اما پرانگیزه و بعضاً پرآوازه‌ای به چشم می‌آمدند.

 

مریم ایراندوست سعی کرد در این بازی دوستانه تقریبا کل تیم خود را محک بزند و آمادگی آن‌ها را بسنجد؛ دیداری که در نهایت با گلزنی ملیکا متولی و گل لحظات پایانی شبنم بهشت به سود شاگردان ایراندوست به پایان رسید. در حاشیه برگزاری این مسابقه میهمانان که از وزارت ورزش و مجلس شورای اسلامی خود را به کمپ تیم‌های ملی رسانده بودند، عکس یادگاری با تیم ملی جوانان و تیم ملی بزرگسالان انداختند و وعده حمایت به شاگردان مریم آزمون و مریم ایراندوست دادند.

 

1605908

 

هشتم خردادماه پایان دور دوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان خواهد بود و پس از آن شاگردان ایراندوست با استراحتی یک هفته‌ای، مهیای سفر به بلاروس خواهند شد تا سومین اردوی آماده‌سازی خود را به صورت برون‌مرزی تجربه کنند و دو مسابقه دوستانه حساس و سخت را مقابل بلاروس و ازبکستان تجربه کنند. تیم ملی جوانان هم مهیای سفر به تاجیکستان می‌شود تا در تورنمنت کافا با حضور قرقیزستان، افغانستان، ازبکستان و تاجیکستان که از 19 تا 28 خردادماه در شهر دوشنبه برگزار می‌شود، شرکت کند.

دیدگاه‌ها