کد خبر : 1758210 | 07 خرداد 1400 ساعت 10:08 | 99.4K بازدید | 6 دیدگاه

قلعه‌چی استقلال در مسیر شروع دوباره

عکس ویژه:رشید و رشیدتر از رشید

دو ملی‌پوش از دو رشته پرطرفدار، روز گذشته در ایفمارک لحظات خوب و جذابی را در کنار هم سپری کردند.

عکس ویژه:رشید و رشیدتر از رشید

به گزارش "ورزش سه"، معمولاً در ایران ازآنجا که اردوهای مشترک ورزشی کمتر برگزار می‌شود، دیدار ملی پوشان رشته‌های مختلف بیشتر در کلینیک‌های پزشکی یا گهگاهی در همایش‌ها و جشنواره‌ها صورت می‌گیرد.

 

 هرچند روز تصاویری از برخورد ملی پوشان فوتبال، کشتی، وزنه‌برداری و سایر رشته‌ها را در کلینیک‌های تخصصی ورزشی می‌بینیم که هرکدام برای درمان عضو آسیب‌دیده خود به این اماکن درمانی مراجعه می‌کنند تا هر چه زودتر به دنیای ورزش بازگردند.


این بار اما ماجرا تا حدی با سایر دفعات متفاوت بود، از یک‌سو گلر خوش قد و قامت باشگاه استقلال و از سوی دیگر سنتر بلندبالای تیم ملی بسکتبال ایران و باشگاه "سیچوان بلو والز" چین در ایفمارک به هم رسیدند تا قابی دیدنی از حضور این دو این دو ملی‌پوش ایرانی شکل به ثبت برسد.

 

رشید که این روزها به علت مصدومیت نتوانسته در آخرین اردوی تیم ملی حاضر شود، روز گذشته به ایفمارک رفت تا کتف آسیب خود را مداوا کند که به‌طور اتفاقی حامد حدادی را دید که باعث شد این دو ورزشکار دوست‌داشتنی دقایقی را در کنار هم سپری کنند.

 

 

پس از تماشای این عکس، شاید اولین چیزی که به چشم می‌آید بلندای قامت حامد حدادی باشد که حتی در کنار رشید مظاهری که خودش ازلحاظ قدی جزو گلرهای بلندقد محسوب می‌شود، این تفاوت بازهم به چشم می‌آید. اگر می‌خواهید دقیقاً پی به اختلاف قد این دو ورزشکار ببرید باید گفت، حدادی حدوداً 26 سانتی‌متر حتی از رشیدِ استقلال بلندتر است و شاید همین امر باعث شده تا آن‌ها در این عکس بخندند. ضمن اینکه کفش حدادی در این عکس کاملاً گویای شماره پای بسیار زیاد او است که خودش درجایی گفته که شماره پایش "53" است.

 

 این در حالی است که حامد حدادی اسطوره بسکتبال ایران در تمام این سال‌ها هرگز گرایش خودش را به رنگ آبی و باشگاه استقلال پنهان نکرده و جزو طرفداران دو آتیشه استقلال به شمار می‌رود، ولی بااین‌حال این ابراز علاقه باعث کم شدن محبوبیتش در بین هواداران پرسپولیس نشده، چراکه حامد طی این دو دهه اخیر به‌قدری برای ایران افتخار آفریده است که درواقع نمی‌توان او را دوست نداشت.


 او این روزها در حال طی کردن پروسه درمان خود است تا با تمرینات اختصاصی در‌ کنار تیم و فیزیوتراپی در ایفمارک، خود را به رقابت‌های المپیک برساند.

 

درخصوص رشید هم آنچه مسلم است، دلش می‌خواست امروز به‌جای ایفمارک، در کیش و در میان رفقای ملی‌پوش خود باشد، اما حالا به هر دلیلی از اردوی تیم ملی بازمانده است. سنگربان شایسته تیم فوتبال استقلال قطعاً در آینده تلاش خود را خواهد کرد تا با درخشش درون چهارچوب دروازه استقلال در صورت صعود تیم ملی ایران به جام جهانی، جزو بازیکنان حاضر در لیست تیم ملی باشد، افتخاری که در صورت تحقق باعث می‌شود او دومین جام جهانی را در کارنامه‌اش تجربه کند.

دیدگاه‌ها