کد خبر : 1758550 | 08 خرداد 1400 ساعت 22:59 | 64.7K بازدید | 2 دیدگاه

مدافع هلندی آب پاکی را روی دست بارسلونا ریخت

ماتیاس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس، می گوید در این تیم کاملا خوشحال است.

مدافع هلندی آب پاکی را روی دست بارسلونا ریخت

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به دنبال این است که در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو خط دفاعی خود را تا جای ممکن تقویت کند و در این راستا ماتیاس دی لیخت یکی از گزینه های مدنظر این باشگاه محسوب می شود؛ انتقالی که البته به دلیل هزینه های مالی آن کمی دور از دسترس به نظر می‌رسد.

 

از طرف دیگر حالا خود ماتیاس دی لیخت نیز تاکید کرده که در یوونتوس خوشحال است تا به شایعات جدایی از این تیم پایان دهد. او گفت: "من در یوونتوس بسیار خوشحالم. اگرچه عملکرد تیم در این فصل بهترین نبود اما من اینجا در زمین احساس خوبی دارم و حس می کنم ارزشمند هستم.

 

بسیاری از باشگاه‌ها در این دوره با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند اما شما باید در این باره باید از یوونتوس سوال کنید."

 

 

1599475

 

 

گزارش ها حاکی از آن است که باشگاه بارسلونا با اریک گارسیا، مدافع اسپانیایی منچسترسیتی، به توافق کامل دست یافته و این بازیکن بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپا به شکل رسمی راهی بارسا خواهد شد. از طرفی همانطور که گفته شد ماتیاس دی لیخت یکی دیگر از گزینه های بلوگرانا برای تقویت خط دفاعی این تیم محسوب می‌شود. مدافع هلندی در این باره گفت: " من در مورد علاقه بارسلونا چیزی نمی دانم."

دیدگاه‌ها