کد خبر : 1758977 | 10 خرداد 1400 ساعت 19:19 | 74.2K بازدید | 12 دیدگاه

واکنش جالب بارسلونا به خرید سرخیو آگوئرو (عکس)

اکانت رسمی باشگاه بارسلونا واکنش جالبی به انتقال سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی منچسترسیتی داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، از همان بدو ورود خوان لاپورتا به باشگاه بارسلونا بود که اخباری در مورد احتمال انتقال سرخیو آگوئرو به این تیم منتشر شده و در نهایت این شایعات به حقیقت تبدیل شد. مهاجم 33 ساله و آرژانتینی که در طول یک دهه حضور در تریب منچسترسیتی عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه را از آن خود کرده بود، با انتقالی رایگان و دو ساله راهی بارسلونا شد.

 

1607449

 

اما بی تردید خاطره انگیزترین لحظه دوران حضور سرخیو آگوئرو در ترکیب منچسترسیتنی به برتری 2-3 این تیم در سال 2011 برابر کویینز رنجرز پارک بازمی گردد. در آن فصل تیم روبرتو مانچینی فاصله ای تا تقدیم عنوان قهرمانی به منچستریونایتد نداشت، اما سرخیو آگوئرو با گلزنی در دقیقه 93 باعث شد سیتیزن ها قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کنند.

 

ماترین تایلر، گزارشگر مشهور انگلیسی با لحنی خاص و کشیدن نام خانوادگی آگوئرو این صحنه را گزارش کرد تا در اذهان عمومی ماندگار شود. حتی در مراسم خداحافظی سرخیو آگوئرو با منچسترسیتی نیز این اصوات در استادیوم اتحاد بازپخش شد تا این صحنه تا تاریخ دوران ورزشی مهاجم آرژانتینی ماندگار شود. حالا اکانت رسمی باشگاه بارسلونا نیز هنگام اعلام خبر قطعی شدن انتقال سرخیو آگوئرو، این لحظه را یادآوری کرده و به این شکل ورود این مهاجم باتجربه را اعلام کرده است.

 

1607448

دیدگاه‌ها