کد خبر : 1759547 | 13 خرداد 1400 ساعت 17:47 | 75.4K بازدید | 8 دیدگاه

والدینم مانع شدند

امباپه: چرا به پیشنهاد رئال پاسخ منفی دادم؟

کیلیان امباپه سال 2017 چیزی تا پیوستن به رئال فاصله نداشت ولی در نهایت راهی پی اس جی شد.

امباپه: چرا به پیشنهاد رئال پاسخ منفی دادم؟

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2017 و بعد از درخشش در لباس موناکو بود که کیلیان امباپه مورد توجه رئال مادرید قرار گرفت و تا آستانه انتقال به این تیم نیز پیش رفت اما در نهایت پاری سن ژرمن گوی سبقت را ربود و این ستاره جوان و فرانسوی را جذب کرد. 

 

 

1211107

 

 

فصل 17-2016 شروع درخشش امباپه جوان در سطح اول فوتبال اروپا بود. یک هفته قبل از پیوستن او به پی اس جی، نشریه مارکا خبر از قطعی بودن انتقالش به رئال داد و حتی تیتر یک این نشریه نیز به امباپه و انتقال 180 میلیون یورویی اش به رئال اختصاص داشت ولی در چرخشی غیرمنتظره او به تیم شهر زادگاهش یعنی پی اس جی پیوست.

اکنون تنها یک سال از قرارداد او باقیمانده و در اسپانیا معتقدند رئال همین تابستان هر طور شده امباپه را جذب خواهد کرد.

 

 

1608375

 

 

4 سال پیش از پیشنهاد دستمزد بالاتر پی اس جی نسبت به رئال به عنوان دلیل اصلی انتقال امباپه به پاریس نام برده شد ولی خود او عقیده ای دیگر دارد.

امباپه امروز در مصاحبه ای با  "L'Obs" و در مورد دلیل رد پیشنهاد رئال گفت:« 14 ساله بودم که به مادرید رفتم و دو هفته در آکادمی رئال حضور داشتم. بودن زیدان در رئال و نیز رونالدو انگیزه بالایی به من داده بود ولی والدینم می خواستند من در فرانسه و با فرهنگ کشورم بزرگ شوم. به همین دلیل از من خواستند فوتبالم را در موناکو  دنبال کنم.

در رئال زیدان حضور داشت که اسطوره ام بود ولی اسپانیا کشوری دیگر با فرهنگی متفاوت بود و والدینم دوست نداشتند خارج از فرانسه رشد کنم.»

 

دیدگاه‌ها