کد خبر : 1759800 | 15 خرداد 1400 ساعت 11:43 | 63.4K بازدید | 0 دیدگاه

پپ گواردیولا، کومان را شکست داد (عکس)

پپ گواردیولا و رونالد کومان، دو اسطوره باشگاه بارسلونا دیروز و در زمین گلف با یگدیگر دیدار کردند.

به گزارش "ورزش سه"، با پایان یافتن رقابت های باشگاهی در سراسر اروپا، سرمربیان و بازیکنان به سرعت راهی تعطیلات شده اند و پپ گواردیولا و رونالد کومان تصمیم به اقامت در شهر بارسلونا و در دیدار در زمین گلف با یکدیگر گرفتند. فصل برای این دو سرمربی باتجربه به شکلی متفاوت گذشت. منچسرسیتی با هدایت پپ گواردیولا باز هم در عرصه داخلی در انگلیس بی رقیب بود و با اختلاف قابل توجهی به عنوان قهرمانی در لیگ برتر دست یافت. اما آنها در نهایت در فینال لیگ قهرمانان مغلوب چلسی شدند تا گواردیولا باز هم در حسرت کسب عنوان قهرمانی در اروپا باقی بماند.

 

اما از آن سو این فصل حواشی فراوانی برای رونالد کومان داشت. بارسلونای تحت هدایت او فقط موفق به فتح قهرمانی در کوپا دل ری شد و تا همین چند روز قبل اخبار حاکی از احتمال برکناری این سرمربی هلندی بود، اما در نهایت مدیران بارسلونا حکم به ماندن کومان برای یک فصل دیگر دادند.

 

اما دیروز گواردیولا و کومان به همراه دو فرزند خود در یک باشگاه گلف حاضر شده و به رقابت با یکدیگر پرداختند که البته به نظر می رسد این مسابقه با برتری تیم گواردیولا خاتمه یافته است. هر دو سرمربی بعد از سپری کردن تعطیلات و با پایان یافتن رقابت های یورو 2020، به سرعت تیم شان را برای فصل جدید آماده خواهند کرد.

 

1608920

دیدگاه‌ها