کد خبر : 1759922 | 16 خرداد 1400 ساعت 10:59 | 88.2K بازدید | 9 دیدگاه

تبریک به پینتو داکوستا

کونسیسائو و طارمی؛ طوفان جدید در راه است

پینتو داکوستا، رییس باشگاه پورتو روز گذشته از توافق با سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم پورتو به مدت سه فصل دیگر خبر داد و نکته ی جالب اینکه اشاره کرد دستمزد او به نسبت فصل گذشته تغییری نخواهد کرد.

کونسیسائو و طارمی؛ طوفان جدید در راه است 

به گزارش" ورزش سه"، با اعلام این خبر طرفداران تیم پورتو درفضای مجازی به خصوص صفحه ی رسمی باشگاه از رییس باشگاه به خاطر تمدید قرارداد سرجیو کونسیسائو تشکر کردند و گفتند این خبر بعد از ادامه ی حضور مهدی طارمی در تیم بهترین خبری بود که در روزهای اخیر دریافت کردند و اعلام کردند با این زوح طوفان جدید پورتو در راه خواهد بود. 

 

مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در فصلی که گذشت با به ثمر رساندن 16 گل و خلق 11 موقعیت گل موثرترین بازیکن پورتو بود و و تصور طرفداران تیم پورتو این بود او به لطف این درخشش راهی تیم جدیدی خواهد شد اما باشگاه پورتو با اعلام این خبر که سه فصل دیگر با مهدی طارمی قرارداد دارد تاکید کرد به هیچ پیشنهادی در شرایط فعل برای فروش مهدی طارمی پاسخ مثبت نخواهد داد؛ این بدین معنی است که مهدی طارمی به لطف قراردادی که در گذشته با تیم پورتو منعقد کرده باید به دنبال ادامه ی حضور در ترکیب این تیم باشد که قلبا نیز به این اتفاق راضی است. به این خاطر که او برای درخشش در ترکیب پورتو بهانه های جدیدی دارد. قهرمانی در لیگ برتر پرتغال و حضور در مراحل نهایی لیگ قهرمانان اروپا. حالا مهدی طارمی برای فوتبالدوستان اروپایی مهاجم شناخته شده تری بشمار می رود. نه تنها به سبب حضور در پورتو و عملکردی که در فصل جاری داشته؛ بلکه به این بهانه که گل او به تیم چلسی به عنوان زیباترین گل فصل لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شده است. او در این گزینش با بازیکنان نامی جهان چون لیونل مسی رقابت داشت و همان طور که اشاره شده نظر طرفداران فوتبال در سراسر جهان این بود که مهدی طارمی قشنگ ترین گل این فصل لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رسانده است. 

 

نکته ی جالب اینکه تمدید قرارداد سرجیو کونسیسائو  برای طرفداران تیم پورتو به اندازه ی ادامه ی حضور مهدی طارمی در ترکیب این تیم مهم بود. به این دلیل که سرجیو تیم را به هماهنگی و هارمونی خاصی رسانده است. تیم اگر چه در فصل جاری نتوانست بر جام قهرمانی بوسه بزند اما تهاجمی ترین تیم فوتبال پرتغال لقب گرفت و تماشاگران تیم پورتو می گویند دراین سبک از بازی و مهاجمانی چون مهدی طارمی موفقیت های غیر قابل پیش بینی نهفته است؛ به خصوص سرجیو و شاگردانش با طوفانی که در فصل جدید براه خواهند انداخت جام قهرمانی لیگ برتر پرتغال را از آن خود خواهند کرد. تماشاگران پورتو می گویند این شایسته ی تیمی است که در لیگ برتر پرتغال تهاجمی تر از همه ی تیم ها حتی اسپورتینگ بازی می کند.

دیدگاه‌ها