کد خبر : 1760218 | 17 خرداد 1400 ساعت 20:26 | 38.3K بازدید | 0 دیدگاه

زمان تصمیم گیری رونالدو در مورد آینده مشخص شد

به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو بعد از پایان رقابت‌های یورو در مورد آینده خود تصمیم گیری خواهد کرد.

زمان تصمیم گیری رونالدو در مورد آینده مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو به امید تکرار درخشش خود در تیم‌های منچستریونایتد و رئال مادرید در سال 2018 به یوونتوس نقل مکان کرد اما اوضاع برای فوق ستاره پرتغالی در سه فصل گذشته هرگز مطابق انتظار پیش نرفته است.

 

در طول این سه فصل کریستیانو رونالدو هیچ گاه نتوانست با یوونتوس به مرحله پایانی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. همچنین در فصلی که گذشت انتقاداتی نیز به عملکرد او در دیدار برابر پورتو که منجر به حذف بیانکونری از لیگ قهرمانان اروپا شد، مطرح گردید.

 

 

1602075

 

 

همه این مسائل باعث شده که آینده فوق ستاره پرتغالی در یوونتوس با ابهامات زیادی روبرو شود. برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که رونالدو خواهان جدایی از یوونتوس شده و قصد دارد در تابستان این تیم را ترک کند. در همین ارتباط ESPN گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که کریستیانو رونالدو بعد از رقابت‌های یورو تصمیم قطعی خود را در مورد آینده مشخص خواهد کرد.

 

این منبع همچنین در گزارش خود ادعا می‌کند که نمایندگان کریستیانو رونالدو به شکل جدی شرایط جدایی او از یوونتوس و البته پیشنهادات این بازیکن را مورد بررسی قرار می‌دهند اما در عین حال می دانند که با توجه به دستمزد بالای این بازیکن و همچنین قیمت زیادش، رقم خوردن این اتفاق دشوار خواهد بود.

دیدگاه‌ها