کد خبر : 1761142 | 22 خرداد 1400 ساعت 17:32 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

به خاطر ویلموتس نالایق چنین شرایطی داریم

درخشان:نیروی انسانی ما کم و کسری ندارد

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است تیم ملی ایران توانایی شکست دادن عراق را دارد.

درخشان:نیروی انسانی ما کم و کسری ندارد

به گزارش ورزش سه ، حمید درخشان در گفت و گو با پایگاه خبری خانه فوتبال در باره پیروزی ۱۰ بر صفر تیم ملی ایران مقابل کامبوج در چارچوب  مرحله انتخابی رقابت‌های جام جهانی گفت:شرایط طوری بود که باید نفرات دیگر تیم ملی هم در این مسابقات بازی می‌کردند که در بازی با کامبوج این اتفاق افتاد. ما از نظر تیمی پتانسیل خوبی داریم و باید این بازیکنان برای تیم ملی بازی می‌کردند. خوشبختانه بین بازیکنان اصلی و نفرات ذخیره فاصله‌ی زیادی نیست و این یک امتیاز بزرگ برای اسکوچیچ است.


وی ادامه داد: الان همه تمرکز ما باید برای بازی با عراق باشد. من شک ندارم که عراق را هم می‌بریم و به دور بعد صعود می‌کنیم. پیروزی مقابل عراق و صعود به دور بعد باعث می شود تا کل آسیا روی ما حساب کنند و دوباره به ما احترام بگذارند.


هافبک سابق تیم ملی افزود: اگر عراق در همین بازی رفت ما را شکست داد به خاطر دوندگی و جنگندگی عجیب آنها بود وگرنه ما از نظر فردی، گروهی و تاکتیکی از عراق سرتر هستیم، اما آنها دعوا کردند و بازی را بردند. ما هم اگر همین شیوه را پیاده بکنیم با دو گل عراق را شکست می‌دهیم.


درخشان در خصوص عملکرد سامان قدوس در ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد:قدوس بازیکنی است که به راحتی روی روند تیم ملی تاثیر می گذارد و در حال حاضر کاملترین بازیکن تیم ملی است که می‌تواند به ما کمک زیادی بکند. همانطور که گفتم اسکوچیچ از نظر نیروی انسانی هیچ کم و کسری ندارد و فاصله ای بین بازیکنان اصلی و ذخیره نیست که این یک اتفاق بزرگ است.


وی در پاسخ به این سوال که با وجود این همه بازیکن چرا در دور رفت تیم ملی دو شکست مقابل عراق و بحرین را تجربه کرد؟ گفت: اگر چنین شرایطی داشتیم به خاطر ویلموتس نالایق بود که نمی توانست تیم ملی را سر و سامان بدهد. او به ایران آمد و فقط سرمان کلاه گذاشت و از ما پول گرفت. اگر یکی از همان بازی ها را نباخته بودیم الان صعود مان قطعی بود.

دیدگاه‌ها