کد خبر : 1763706 | 04 تیر 1400 ساعت 11:10 | 18K بازدید | 1 دیدگاه

"اگر بازی به ضربات پنالتی کشیده شود آلمان حتما می‌برد"

ماتئوس: باید به سانچو پاسپورت آلمانی بدهیم!

لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان، به شوخی گفت که کشورش حاضر است به جیدون سانچو، ستاره انگلیس، پاسپورت آلمانی بدهد.

ماتئوس: باید به سانچو پاسپورت آلمانی بدهیم!

به گزارش "ورزش سه"، اسطوره مانشافت نمی تواند درک کند چرا یکی از بهترین بازیکنان بوندسلیگا شانس بازی کردن برای تیم ملی کشورش را پیدا نمی کند.

لوتار ماتئوس که از بازی نرسیدن به جیدون سانچو در ترکیب تیم ملی اتنگلیس در یورو 2020 متعجب بود، به شوخی گفت که  آلمان خوشحال خواهد شد تا به ستاره انگلیسی پاسپورت بدهد.

سانچو در نخستین بازی انگلیس در یورو 2020 برابر کرواسی روی نیمکت بود و در بازی دوم این تیم برابر اسکاتلند هم به میدان نرفت. در سومین بازی سه شیرها برابر جمهوری چک نیز ستاره انگلیسی در پایان مسابقه برای دقایقی فرصت بازی پیدا کرد.

 

1615996

 

سه شیرها موفق شدند به عنوان صدرنشین گروه D از مرحله گروهی صعود کنند و در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 با آلمان رو به رو خواهند شد. اما تیم ملی انگلیس در مرحله گروهی تنها دو بار موفق به گلزنی شده است و از برش کافی در خط حمله برخوردار نیست. ماتئوس می گوید که متوجه نمی شود چرا بازیکنی با استعداد سانچو راهی به ترکیب اصلی سه شیرها نمی یابد.

 

1615993

 

لوتار ماتئوس گفت: "او در دو سال گذشته یکی از بهترین بازیکنان بوندسلیگا بوده است. اگر او به اندازه کافی برای انگلیس خوب نیست، ما خوشحال می شویم که پاسپورت آلمان را به او بدهیم! بازی نکردن او باعث تعجب بسیاری در آلمان شده است.."

سانچو از زمانی که در سال 2017 به بروسیا دورتموند پیوست توانست خودش را به عنوان یکی از بهترین جوان فوتبال اروپا اثبات کند و از ان زمان تاگنون در 137 بازی برای دورتموند 50 گل به ثمر رسانده و 64 پاس گل داده است.

جدال انگلیس و آلمان در فوتبال نبردی است که سال ها ادامه داشته و این آلمانی ها بوده اند که در بیشتر مواقع با بهره بردن از شرایطی اغلب دراماتیک بیش از حریف طعم پیروزی را چشیده اند.

ماتئوس یکی از بازیکنان تیم ملی آلمان در نیمه نهایی جام جهانی سال 1990 بود که توانست در ضربات پنالتی سه شیرها را شکست دهد. او معتقد است که روز سه شنبه نیز تاریخ دوباره تکرار خواهد شد و این ضربات پنالتی خواهند بود که تکلیف صعود کننده به دور بعد را در ومبلی روشن می کنند.

 

1615995

 

ماتئوس گفت: "انگلیس شانس بردن دارد اما نه در ضربات پنالتی. اگر بازی به ضربات پنالتی کشیده شود آلمان حتما می برد. بنابراین انگلیس باید در طول 120 دقیقه کار خود را بکند.

ما همیشه در ضربات پنالتی خیلی خوب بوده ایم. همیشه این موضوع یک شوخی بین آلمانی ها و انگلیسی ها بوده اما اگر کار به ضربات پنالتی کشیده شود، ما شانس بیشتری برای برد داریم.

آدم به اتفاقات یکه در 30 تا 40 سال سال گذشته افتاده فکر می کند. وقتی که در سال 1990 یا 1996 با هم بازی کردیم...

بازیکنان انگلیس زیر فشار زیادی خواهند بود چرا که هر روز در روزنامه ها داستان هایی درباره ضربات پنالتی در بازی های گذشته را می خوانند."

 

 

دیدگاه‌ها