کد خبر : 1765188 | 10 تیر 1400 ساعت 15:18 | 47.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آاس:

کاپیتان بارسا گزینه جدی جانشینی اشرف در اینتر

سرجی روبرتو یکی از کاپیتان های بارسا ممکن است فصل بعد با پیراهن اینتر به میدان برود.

کاپیتان بارسا گزینه جدی جانشینی اشرف در اینتر

به گزارش "ورزش سه"، دوران حضور اشرف حکیمی در ترکیب اینتر تنها یک سال به طول انجامید و او بعد از سپری کردن یک فصل درخشان و تاثیرگذاری در قهرمانی اینتر بعد از یک دهه، چاره ای جز جدایی از این تیم ندارد.

مشکلات مالی عدیده اینتر بعد از شیوع ویروس کرونا ابتدا باعث جدایی آنتونیو کونته و حالا نیز عامل اصلی رفتن اشرف حکیمی به پاری سن ژرمن در فصل نقل و انتقالات تابستانی شده است.

 

 

1597594

 

 

دیروز اسکای اسپورتس خبر از توافق 70 میلیون یورویی دو باشگاه داد و به این ترتیب جدایی اشرف را باید قطعی دانست.

اینتر از هفته ها پیش به دنبال یافتن جانشینی مناسب برای ستاره مراکشی است و در نهایت روی دو بازیکن اسپانیایی تمرکز کرده است. اینتر ابتدا علاقه مند بود تا هکتور بیرین را از آرسنال جذب کند و حالا سرجی روبرتو یکی از کاپیتان های بارسا را گزینه ای مناسب تر می داند.

 

 

1618376

 

 

از قرارداد سرجی با بارسا تنها یک سال باقیمانده و دو طرف بر سر تمدید به نتیجه ای نرسیده اند. سرجی قرارداد یک ساله نمی خواهد و بارسا تنها در صورتی حاضر به ارائه پیشنهاد دو ساله است که رقم دستمزد او به میزان قابل توجهی کاسته شود. در چنین شرایطی سرجی نزدیک تر از گذشته به جدایی است.

 

 

1577660

 

 

بر خلاف سرجی اما هکتور بیرین تا 2023 با آرسنال قرارداد دارد و اینتر برای جذب او باید مبلغ بیشتری را هزینه کند. طبق ادعای آاس، اینتر از بارسلونا رسما درخواست جذب سرجی را داشته ولی هنوز پاسخی دریافت نکرده است. روزهای پیش رو قطعا در تعیین آینده سرجی اهمیت بالایی خواهند داشت.

 

دیدگاه‌ها