کد خبر : 1767062 | 19 تیر 1400 ساعت 21:37 | 13.7K بازدید | 2 دیدگاه

لاپورتا: آینده گریزمان؟ اولویت تمدید با مسی است

رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا اعتراف کرد ماندن آنتوان گریزمان برای فصل بعد در این تیم قطعی نیست.

لاپورتا: آینده گریزمان؟ اولویت تمدید با مسی است

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر اخباری منتشر شده که نشان می دهد آنتوان گریزمان برای کمک به تامین مبلغ تمدید قرارداد جدید لیونل مسی در فصل تابستان امسال فروخته خواهد شد. بارسلونا برای تمدید قرارداد با کاپیتان محبوب خود با محدویت های مالی لالیگا مواجه شده و به نظر چاره ای جز فروش حداقل یک بازیکن بزرگ خود ندارد. رونالد کومان نیز با تایید این اخبار مدعی شد اولویت برای بارسلونا تمدید قرارداد با لیونل مسی خواهد بود.

 

1620976

 

رونالد کومان گفت: "من به همه بازیکنان تیمم اعتماد خواهم کرد. اگر بازیکن ورودی یا خروجی در ادامه تابستان وجود داشته باشد، باید آنها را بپذیرم و این تصمیماتی است که باید توسط باشگاه گرفته شود. زمان زیادی باقی مانده است، بیایید ببینیم کدام بازیکن در رختکن بارسلونا باقی می ماند و چه کسی جدا می شود. اما بی تردید تمدید قرارداد با لیونل مسی برای بارسلونا اولویت مطلق است.

 

البته حضور آنتوان گریزمان در ترکیب برای من بسیار مهم است. او خرید بزرگی برای بارسلونا بوده و در این مدت نیز کیفیت خود را نشان داده است. او عملکرد خوبی ارائه داده و بازیکن بسیار باکیفیتی است. اما باید باز هم تاکید بکنم که نمی دانم چه تصمیماتی توسط مدیران باشگاه گرفته خواهد شد. مهمترین هدف ما این است که لیونل مسی قرارداد جدیدی امضا کند. او آینده باشگاه است و ما باید همه کار کنیم تا قرارداد مسی تمدید شود."

دیدگاه‌ها